jeroni

Senior
  • Aantal berichten

    40
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    anders
  • Geslacht
    Male
  • Voornaam
    jeroen
  • Achternaam
    roos
  • Bedrijfs- of organisatienaam
    TrueColors Schilderwerken

Bedrijfsinfo

  • Plaats
    Almere
  • Branche
    Juridisch

jeroni's trofeeën

  1. Ik ben een eigen Schildersbedrijf begonnen(een eenmanszaak),ik vind het erg lastig om klanten te werven, Ik heb wat visite kaartjes laten maken,en ben ook al aardig aan het folderen geweest. Maar om welke reden dan ook geeft dit absoluut niet het gewenste resultaat.Ik richt mij hoofdzakelijk op Particulieren,ik heb ook al stucadoorsbedrijven gezocht want waar gestuct word moet ook geschilderd worden,ook daar nog geen succes mee, Hoop dat er mensen(collegas)zijn die mij van wat goede tips kunnen voorzien Bedankt
  2. Zal ik zeker gaan doen, Is hier iemand die weet waar ik het best visitekaartjes kan laten maken? Bedankt weer
  3. Bedankt voor de tips hoor,super Nog een vraagje,ik wil zo snel mogelijk beginnen met adverteren doormiddel van folders(om te beginnen)en visite kaartjes laten drukken, Dan moet ik me dus eerst inschrijven bij KVK voor btw nummer en zo moet ik verder nog iets meenemen daar naartoe,of kan ik me probleemloos inschrijven Beankt weer
  4. Reuze bedankt weer voor de tips en uitleg,ik denk dat ik het toch even anders ga aanpakken, Ik ga gewoon voor een nette 2ehands auto(alleen prijsklasse weet ik nog niet) En ik ga mij deze of volgende week in laten schrijven bij de KVK En ik ga een betaalbare drukker zoeken voor mijn briefpapier en visitekaartjes, Ik ga gewoon beginnen met Folders,en visite kaartjes uitdelen eerst maar eens kijken of ik klanten kan vinden voordat ik verdere stappen ga nemen,krijg ik geen of haast geen reacties op mijn folders en visitekaartjes dan moet ik maar serieus overwegen om door te zetten of niet,maar nogmaals de wil is er echt hoor!!!!!! En jullie hebben allemaal gelijk hoor wat betreft de auto,moet gewoon een 2ehands zijn over paar jaar kan ik altijd nog nieuw kopen,hoop dat ik een zeer nettte(betaalbare)kan vinden Bedankt weer
  5. Nogmaal zit ik veilig als ik gewoon de helft van mijn inkomsten wegzet voor alle zaken? Dat wil ik weten ik zal niet weten hoe ik het anders berekenen moet
  6. Laat ik het zo zeggen ik wil mijzelf geen verkeerd beeld spiegelen, Kunnen jullie mij vertellen wat mijn totale maandlasten zullen zijn? Ik vind dit nog even erg lastig....Of blijft het verhaal van mijn pa globaal goed genoeg of ga ik het daar niet mee redden.... Dus zeg maar 4500 per week en de helft wegzetten voor alle kosten inclusief verzekeringen regendagen\vakantiedagen belasting gewoon alle kosten?
  7. Volgens mij was dit een nettte berekening, Wat zullen volgens jullie mijn lasten dan worden,ik dacht dat het zo aardig klopte ja en uiteraard een rechtsbijstand en arbeidsongeschiktheidsverzekering.
  8. Over die zaken heb ik ook nagedacht de eerste periode bereken ik de steiger huur door aan de klant, ik ga hoofdzakelijk aannemnen in plaats van per uur,maar heb aan de hand daarvan wel even een uurloon berekent,en werk inschatten is geen punt voor mij bij mijn huidige baas is dat ook geen punt. Maar wat vind je van de berekening moet toch goed te doen zijn of niet? En wat de onderhoudskoten voor de auto deze waren niet meegerekent,als ik daar maximaal 50 euro per maand voor uittrek zit ik ook wel netjes denk ik dus dan kom ik om en nabij de 750 euro per maand vaste lasten
  9. Nou hier dan een berekening die hopelijk wat duidelijkheid schept: Trouwens mijn pa heeft ook een schildersbedrijf een eenmanszaak die draait al 10 jaar perfect,mischien dat we in de toekomst elkaar gaan helpen maar dat is niet de opzet waarom ik voor mijzelf ga werken. maar goed hier zijn mijn kosten voor straks Lening 7000 euro(aanbetaling voor de bedrijfs auto en bedrijfs benodigdheden reclame en zo nog wat zaken)Kosten zullen bedragen rond 200 euro per maand(geschat) Daarbij moet ik aan vaste lasten voor de auto betalen 200 euro afbetaling(inclusief wegenbelasting)verzekering ongeveer 600 per jaar dus ongeveer 50 euro per maand TOTAAL 250 Nog niet bekend is mijn verzkeringen die ik nodig heb straks maar als ik denk niet meer als 100 euro per maand kwijt te zijn Kosten boekhouder niet meer als 150 per maand TOTAAL 250 (daarbuiten heb ik een bedrag van rond de 5000 euro startkapitaal achter de hand dit ga ik gebruiken voor briefpapier\visite kaartjes en de rest gaat apart voor regendagen tegenslagen en dat soort zaken) Dat houd dus in dat mijn maandlast voor de zaak rond de 700 euro(geschat) Nou zegt mijn pa met zijn ervaring als je een uurloon rekent van ongeveer 32 euro en ervan uitgaand dat je ongeveer 7 uur per dag werkt soms langer soms minder dan is dat 35 uur in de week dus zo een 1100 euro.Per maand dus ongeveer 4500 euro hij zegt als ik de helft wegzet voor al mijn kosten inclusief lening en dergelijke en voor de btw,ik dan netjes/ruim aan het rekenen ben dit houd dus in dat ik 2200 over heb,van die 2200 heb ik ongeveer 1400 euro nodig voor mijzelf als loon en dan heb ik nog 700 over als extra voor de zakenrekening,dit is volgens mij een keurig nette berekening lijkt mij?
  10. Wat een harde reacties opeens waar heb ik dat aan verdient? Ik weet donders goed wat ik aan het doen ben heb alles keurig op een rijtje ,heb een ondernemingsplan gemaakt het enige punt is dat ik wil weten hoe ik het beste klanten kan werven,en jah in het het begin was ik onzeker maar volgens mij is dat normaal,en wat betreft die bedrijfsauto dat is gewoon mijn keus om nieuw te rijden,de nieuwe auto kost mij maximaal 200 euro per maand en daar zit de wegenbelasting bij in alleen de verzekering komt daar nog bij,de boekhouder vond dit een verstandige keus,en het maandbedrag was ook keurig vertelde hij,dus eigenwijs wil ik het niet noemen. Maar goed als er mensen op dit forum zijn die daar anders over denken dan is dat ook prima hoor, Waarom is het verkeerd dat ik alles kwa kosten\uurloon en dat soort zaken op een rijtje heb,maar alleen nog niet precies weet hoe ik het beste kan adverteren op korte\lange termijn? Naief!!! Ik vind van niet,
  11. Ik zou niet weten hoe ik het anders op de lange termijn zou moeten doen,de klanten moeten toch klanten opleveren,gezien mij superwerk.
  12. Ik rijd straks met een bedrijfsauto met het logo van mijn bedrijf,en laat ontzettend veel visite kaartjes drukken en eventueel ook nog reclameborden,en dat incombinatie met mond tot mond reclame zal dit denk ik best effectief zijn Alleen nog de korte termijn strategie,daar ben ik nog niet uit Bedankt
  13. Ik heb dus wel een langetermijn planning door klanten te winnen voor mezelf,want dat zal uitstekend gaan doormiddel van mond tot mond reclame, Alleen het starten en klanten beginnen te krijgen vind ik nog een beetje lastig om daarvoor een effectieve strategie te bedenken bedankt
  14. Heeft het geen nut om een leuk logo-tje met een bijpassende tekst dubbel te vouwen op een a4 en die door de brievenbus gooien,of gaat dat niet werken?
  15. Zo profiel veranderd,hoop dat dit ook een beetje helpt, Folders zijn dus niet echt effectief? Iemand nog een idee waar ik mee zou kunnen beginnen nu al om klanten te werven,ik ga zoveel mogelijk bij particulieren werken(althans dat is mijn streven). Zoek dus een snel werkende methode om klanten te werven Bedankt mensen voor alle hulp zover
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.