• 0

Vraag over inschrijving KVK

Ik wil mijn bedrijfje kvk in laten schrijven.Nu doe ik ook veel randzaken erbij zoals domeinregistraties,tele-marketing,emailmarketing,internetmarketing,SEO,freelance,mental coaching.

 

Mijn hoofddoel is emailmarketing nu is mijn vraag hoe kan ik mijzelf het beste in laten schrijven bij de kamer van koophandel?

 

Dit vraag ik ivm freelance want misschien heb ik daar wel een aparte kvk inschrijving voor nodig.

 

alvast bedankt

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

13 antwoorden op deze vraag

  • 0

Kun je niet gewoon bij de categorieen kijken welke het beste bij je past?

Ik zou ze gewoon even langsgaan

 

Dat weet ik wel maar van alle beroepen hierboven genoemd ga ik gebruik van maken dus hoe moet ik mezelf inschrijven?

 

En kan ik zonder belastingproblemen ook freelance erbij doen?

Link naar reactie
  • 0

Wesley,

 

Je biedt mensen een reclamekanaal aan, geeft advies en doet aan marketing, verder ben je een kanaal voor bedrijven die opinieonderzoeken doen dus...

Volgens mij val je zo ongeveer in de range van

 

7413 Markt- en opinieonderzoekbureaus

 

Daar kun je van alles onder stoppen..! Ter info; Sevbo, jou niet onbekend heeft dit ook als code!

 

Ik snap niet helemaal wat je bedoeld met belastingproblemen als je freelance doet?

 

Egbert Punter

Link naar reactie
  • 0

Sevbo ken ik inderdaad erg goed :D

 

Maar ik geef dus niet alleen adviezen mensen/bedrijven kunnen dus ook bij mij adverteren en daarnaast geef ik ook sessies aan huis en in klaslokalen omtrend je eigen ik.

Freelance heeft een andere belastingwetgeving als zelfstandig ondernemer als je snapt wat ik bedoel

Link naar reactie
  • 0

Hallo Webcentjes,

 

Nee, wij snappen niet wat je bedoelt. Freelancer bestaat namelijk helemaal niet voor de belastingdienst en de wet.

 

Dus wat bedoel je?

 

Karen (die je net als puntje adviseert gewoon een algemene omschrijving te hanteren zodat je alle kanten uit kunt)

Ondernemer achter dé lesmethode ondernemerschap voor het MBO www.isondernemenietsvoorjou.nl

Daarnaast die van www.calimeromarketing.nl en www.ondernemersfacts.nl

Link naar reactie
  • 0

Dat hangt af van de rechtsvorm die je nu gaat kiezen; je kan maar 1 keer zelfstandige zijn...en ik ben het niet helemaal eens dat dat verschillende belastingwetgevingen zijn; we hebben maar 1 in Nederland.

Sinds wanneer ben je als freelancer geen ondernemer?

 

Wat je doet is mij helemaal bekend, Wesley, maar leg eens uit wat je van plan bent met je inschrijving in het kvk en hoe je je onderneming wil opzetten qua rechtsvorm.....dat praat wat makkelijker...

 

 

Egbert Punter

Link naar reactie
  • 0

Dat hangt af van de rechtsvorm die je nu gaat kiezen; je kan maar 1 keer zelfstandige zijn...en ik ben het niet helemaal eens dat dat verschillende belastingwetgevingen zijn; we hebben maar 1 in Nederland.

Sinds wanneer ben je als freelancer geen ondernemer?

 

Wat je doet is mij helemaal bekend, Wesley, maar leg eens uit wat je van plan bent met je inschrijving in het kvk en hoe je je onderneming wil opzetten qua rechtsvorm.....dat praat wat makkelijker...

 

 

 

Wat bedoel je met rechtsvorm? Kan je dat kort uitleggen?

Link naar reactie
  • 0

Wesley

 

Hoofdstuk 1 van de kvk-folder voor freelancers heet: De Freelancer bestaat niet. Misschien dat je die folder even moet lezen, want daarin staat ook het een en ander over rechtsvormen.

 

Mensen die zichzelf freelancer noemen hebben meestal een eenmanszaak (dat is de rechtsvorm die 80% van alle starters gebruikt). Die eenmanszaak staat dan ingeschreven bij de kvk.

 

Succes ermee.

 

Karen

Ondernemer achter dé lesmethode ondernemerschap voor het MBO www.isondernemenietsvoorjou.nl

Daarnaast die van www.calimeromarketing.nl en www.ondernemersfacts.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 108 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.