Ik heb in 2005 gebruik gemaakt van de kleine ondernemers regeling, echter 1 kwartaal (q2) heb ik hier niet 100% maar slechts een stukje gebruik van gemaakt (ik dacht dat ik misschien toch teveel ging verdienen, maar dit is niet het geval gebleken). Ik heb nu eigenlijk nog 97 euro te goed ;D.
Ik had hier misschien bij de OB Q4 2005 al aan moeten denken, maar ben dit vergeten.
Kan ik dit nog verrekenen of op een andere manier terugkrijgen in 2006? En zoja, hoe?
(ik ben niet zeker of ik in 2006 gebruik ga maken van de kleine ondernemersregeling)
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
seis
seis
Ik heb in 2005 gebruik gemaakt van de kleine ondernemers regeling, echter 1 kwartaal (q2) heb ik hier niet 100% maar slechts een stukje gebruik van gemaakt (ik dacht dat ik misschien toch teveel ging verdienen, maar dit is niet het geval gebleken). Ik heb nu eigenlijk nog 97 euro te goed ;D.
Ik had hier misschien bij de OB Q4 2005 al aan moeten denken, maar ben dit vergeten.
Kan ik dit nog verrekenen of op een andere manier terugkrijgen in 2006? En zoja, hoe?
(ik ben niet zeker of ik in 2006 gebruik ga maken van de kleine ondernemersregeling)
Bedankt.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/8181-teveel-omzetbelasting-betaald-in-2005-verekenen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag