Ben al een tijdje aan het orienteren / onderzoeken voor een kledinglijn of er productiebedrijven in Nederland of omringende landen zijn. Ik heb er een aantal gevonden maar dan zijn de prijzen ontzettend hoog per kledingstuk. Hele grote aantallen om te produceren heb ik nog niet, ben immers net begonnen in deze branche. (honderdtallen per design is wel haalbaar)
Wie o wie heeft ervaring / contacten met kleding – productiebedrijven in het buitenland. ’t Liefst in Europa maar daar buiten is niet een groot probleem.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
ikki
ikki
Beste hl-ers,
Ben al een tijdje aan het orienteren / onderzoeken voor een kledinglijn of er productiebedrijven in Nederland of omringende landen zijn. Ik heb er een aantal gevonden maar dan zijn de prijzen ontzettend hoog per kledingstuk. Hele grote aantallen om te produceren heb ik nog niet, ben immers net begonnen in deze branche. (honderdtallen per design is wel haalbaar)
Wie o wie heeft ervaring / contacten met kleding – productiebedrijven in het buitenland. ’t Liefst in Europa maar daar buiten is niet een groot probleem.
Alvast mijn dank!!
Ikki
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/8195-kennis-ervaring-en-contacten-met-productiebedrijven-in-de-kledingindustrie/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag