• 0

Concreet maken doelgroep

Graag vraag ik jullie hulp/suggesties voor het concreet maken van mijn doelgroep.

Mijn doelgroep moet voldoen aan de volgende eisen:

* Het moet een bedrijf/onderneming/bedrijven groep zijn

* Veel telefoonverkeer (van vestiging naar vestiging, of van klant naar onderneming, of tussen afnemer en onderneming)

* Er moet gewerkt worden vanuit een vaste plaats (kantoor bijvoorbeeld) met internetverbinding

*Eventuele internationale telefoontjes

 

Dus mijn vraag, welke bedrijven of branches bellen veel of worden veel gebeld terwijl ze op kantoor zitten?

"Het geluk vermenigvuldigt zich slechts wanneer je het met iemand deelt." (Gilbert Cesbron)

Deel het feit dat ook jij gratis te bereiken bent op www.samengratisbellen.nl

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Professionele dienstverleners; juristen, consultants, investmentbankers, beleggingsadviseurs, makelaar, etc. Die zitten de hele dag aan de telefoon.

 

Verder iedere verkoop binnendienst medewerker van elk middelgroot bedrijf zit continue aan de telefoon.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 0

Ik denk dat ik toch even wat moet uitbreiden t.o.v. mijn openingspost.

 

Ik wil graag bedrijven overtuigen om te gaan bellen via Skype. Onderling kan dit een aardige kostenbesparing oplopen, maar voor ons als consumenten wordt het belangrijkste voordeel dat ze gratis te bereiken zijn. Daarom vallen callcenters en helpdesken enzo ook niet in mijn doelgroep, want die willen helemaal niet gratis bereikbaar zijn. Het liefst rekenen die tot 1 euro per minuut..

 

Ik dacht zelf inderdaad aan belastingadviseurs, banken, makelaars etc. Het zijn dus allemaal mensen die graag gebeld worden, maar geen baat hebben bij de kosten die gemaakt worden door de beller (de klant).

 

Deze groepen moeten ook nog enigzins toegankelijk zijn en open staan voor veranderingen, dus ik moet denk ik bij het MKB beginnen..

"Het geluk vermenigvuldigt zich slechts wanneer je het met iemand deelt." (Gilbert Cesbron)

Deel het feit dat ook jij gratis te bereiken bent op www.samengratisbellen.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 156 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.