• 0

Betalen voor een offerte voor een website, oplichting?

Ik ben nu sinds een aantal weken bezig om offertes op te vragen bij allemaal verschillende website bedrijven. Heb ook offertes aanvragen laten versturen naar meerdere bedrijven via www.offerteplaats.nl.

 

Bij de reacties zat een bedrijf tussen die als prijsindicatie ongeveer de helft aangaf van wat de andere bedrijven vroegen. Wel vroegen ze E65,- om na een telefonisch gesprek een offerte op te maken.

 

Dit lijkt mij op een vorm van oplichting en ik ben verder ook niet op hun bod ingegaan. Alle andere bedrijven wilden het liefst direct persoonlijk afspreken. Daarnaast kon ik ook geen Nederlandse portfolio bekijken en op verzoek kreeg ik een aantal namen van grote bedrijven, maar nog zonder links naar de websites.

 

Wat denken jullie hiervan.

 

Durf te dromen maar wees ook realistisch.

Geloof in het grote, maar realiseer eerst het kleine.

Niet alleen maar praten, ook doen.

Wie niet waagt die niet wint.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0
Daarnaast wilden alle anderen bedrijven direct persoonlijk een gesprek aan gaan en dit bedrijf wilde dat telefonisch doen na ontvangst van de betaling.

 

@dstyle: da's wel handig om er meteen bij te schrijven voor je een bedrijf met oplichting in verband brengt.... Had weer een aardig zinloze discussie gescheeld hier.

 

www.businessbox.nl | www.zonneveldmarks.nl |

www.tekstschrijverdeventer.nl

Link naar reactie
  • 0

Daarnaast wilden alle anderen bedrijven direct persoonlijk een gesprek aan gaan en dit bedrijf wilde dat telefonisch doen na ontvangst van de betaling.

 

@dstyle: da's wel handig om er meteen bij te schrijven voor je een bedrijf met oplichting in verband brengt.... Had weer een aardig zinloze discussie gescheeld hier.

 

 

misschien zinloos voor jou, maar voor mij niet

Durf te dromen maar wees ook realistisch.

Geloof in het grote, maar realiseer eerst het kleine.

Niet alleen maar praten, ook doen.

Wie niet waagt die niet wint.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 131 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.