Ik ben nu sinds een aantal weken bezig om offertes op te vragen bij allemaal verschillende website bedrijven. Heb ook offertes aanvragen laten versturen naar meerdere bedrijven via www.offerteplaats.nl.
Bij de reacties zat een bedrijf tussen die als prijsindicatie ongeveer de helft aangaf van wat de andere bedrijven vroegen. Wel vroegen ze E65,- om na een telefonisch gesprek een offerte op te maken.
Dit lijkt mij op een vorm van oplichting en ik ben verder ook niet op hun bod ingegaan. Alle andere bedrijven wilden het liefst direct persoonlijk afspreken. Daarnaast kon ik ook geen Nederlandse portfolio bekijken en op verzoek kreeg ik een aantal namen van grote bedrijven, maar nog zonder links naar de websites.
Wat denken jullie hiervan.
Durf te dromen maar wees ook realistisch.
Geloof in het grote, maar realiseer eerst het kleine.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
dstyle
dstyle
Ik ben nu sinds een aantal weken bezig om offertes op te vragen bij allemaal verschillende website bedrijven. Heb ook offertes aanvragen laten versturen naar meerdere bedrijven via www.offerteplaats.nl.
Bij de reacties zat een bedrijf tussen die als prijsindicatie ongeveer de helft aangaf van wat de andere bedrijven vroegen. Wel vroegen ze E65,- om na een telefonisch gesprek een offerte op te maken.
Dit lijkt mij op een vorm van oplichting en ik ben verder ook niet op hun bod ingegaan. Alle andere bedrijven wilden het liefst direct persoonlijk afspreken. Daarnaast kon ik ook geen Nederlandse portfolio bekijken en op verzoek kreeg ik een aantal namen van grote bedrijven, maar nog zonder links naar de websites.
Wat denken jullie hiervan.
Durf te dromen maar wees ook realistisch.
Geloof in het grote, maar realiseer eerst het kleine.
Niet alleen maar praten, ook doen.
Wie niet waagt die niet wint.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/8444-betalen-voor-een-offerte-voor-een-website-oplichting/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
27 antwoorden op deze vraag