Ga naar inhoud
Geplaatst:

dennis1

goedendag.

ik heb onlangs ( begin feb 2006 ) mijn onderneming beeindigd.

ik heb dit doorgegeven aan de kvk. op de site van de belastingdienst kon ik nergens iets vinden dat je je daar ook dient af te melden.

hoe gaat dit beindigen in zijn werk bij de belastingdienst?

mij werd verteld dat dit via de kvk loopt.

heb net mijn aangifte van 2005 de deur uit gedaan.

mijn vraag luidt: moet ik iets ondernemen voor de belastingdienst, of geeft de kvk dit door aan hun?

met vriendelijke groet.

Dennis1

Featured Replies

Geplaatst:

Camelot

Afhankelijk van de omstandigheden kun je te maken krijgen met een fiscale afrekening. Je staakt immers je onderneming en je zult dit ook af moeten wikkelen. Er is te weinig informatie om je verder te voorzien van informatie.

www.camelot-legal.nl

Geplaatst:

dennis1

• Auteur

yep, dat wist ik al. maar krijgt de belastingdienst automatisch info van de kvk, als ik mij bij de kvk afmeld? of dien ik een of ander formulier in te vullen, net als bij een aanmelding? ( heb hierna gezocht, en er staat verder geen info op de site van de belastingdienst, ze noemen alleen dat afwikkelen. )

het gaat hierbij om een eenmanszaak, wat een paar maanden heeft bestaan.

mvg Dennis1

Geplaatst:

Camelot

Er bestaat wel een koppeling tussen de fiscus en Kvk. Of de Kvk ook afmeldingen doorgeeft durf ik niet te zeggen. Wat je altijd kunt doen is een schrijven sturen naar de eenheid van de belastingdienst in je regio.

www.camelot-legal.nl

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.