Jorisb Geplaatst: 30 maart 2006 Jorisb 9 0 Geplaatst: 30 maart 2006 Even kort; Klopt het dat als iemand vraagt naar ons verdienmodel, dat wij dan aan moeten geven op welke wijze wij geld denken te gaan verdienen? Bedankt. Link naar reactie
0 perry Geplaatst: 30 maart 2006 perry 2k 34 Geplaatst: 30 maart 2006 Klopt het dat als iemand vraagt naar ons verdienmodel, dat wij dan aan moeten geven op welke wijze wij geld denken te gaan verdienen? En wellicht hoe je anderen met jouw product of dienst geld kunt laten verdienen. Perry Link naar reactie
0 --Rene. Geplaatst: 2 april 2006 --Rene. 21 0 Geplaatst: 2 april 2006 Hi Joris, Yep, dat zou ik er ook onder verstaan. Volgens mij gewoon synoniem met revenue model of business model. Ik heb indertijd in mijn proefschrift de belangrijkste business modellen voor e-commerce op een rijtje gezet, misschien dat dat nuttig voor je kan zijn? Je kunt het proefschrift gewoon als pdf downloaden op http://www.renejansen.org, daar vind je een uitgebreid overzicht van de verschillende revenue modellen. Succes, en als je nog vragen hebt, mail gerust! Cheers, --Rene. Winkwaves introduceert het nieuwe vinden: http://watvindenwijover.nl Laat je inspireren en inspireer anderen... Kijk bijvoorbeeld op watvindenwijover.nl/ondernemen Link naar reactie
0 Christine Geplaatst: 2 april 2006 Christine 5,5k 322 Geplaatst: 2 april 2006 Klopt het dat als iemand vraagt naar ons verdienmodel, dat wij dan aan moeten geven op welke wijze wij geld denken te gaan verdienen? Op welke wijze, hoeveel, wanneer, aan wie, en waarom. dagdag Christine christine.nl Ciphermail Maas AItech Moto Gymkhana Link naar reactie
0 Nils de Witte Geplaatst: 3 april 2006 Nils de Witte 7,8k 146 Geplaatst: 3 april 2006 Even kort; Klopt het dat als iemand vraagt naar ons verdienmodel, dat wij dan aan moeten geven op welke wijze wij geld denken te gaan verdienen? Bedankt. Yep. Geeft vooral aan waarom je klanten jou gaan betalen en niet je concurrenten. Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg. contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance Link naar reactie
Jorisb
Jorisb
Even kort;
Klopt het dat als iemand vraagt naar ons verdienmodel, dat wij dan aan moeten geven op welke wijze wij geld denken te gaan verdienen?
Bedankt.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag