• 0

gratis en vooral simpel facturatieprogramma

Hallo allemaal,

 

Ik ben enige maanden geleden gestart met mijn eigen bedrijf, een acquisitie bureau. Dit bureau richt zich voornamelijk op advertentie verkoop. Maar dit terzijde. Ik heb een facturatieprogramma gekocht: "factureren in excel" Osirius. Dat zou een simpel programma zijn voor het zgn uurtje factuurtje. Precies wat ik nodig had...dacht ik.

 

Ik begrijp echter niets van het programma, de uitleg is erg onduidelijk..echt zonde van mijn geld! >:(

 

Ik hoorde dat er gemakkelijk en gratis programma's te downloaden zijn. Dus ik heb hier even rondgesnuffeld en e.e.a er over gelezen. Ik heb inmiddels Orea gedownload...maar ook dat vind ik een wat omslachtig programma.

Dus nu heb ik, ondanks alles wat er hier al over geschreven is, toch maar besloten om het hier voor te leggen.

 

Ik zoek dus een programma waar ik op een Jip en Janneke manier facturen kan versturen. Het liefst gratis want tja...net gestart en dus nog geen kapitalen beschikbaar ;)

 

Kan iemand mij de gouden tip geven?

 

Alvast...dank jullie wel!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik kon natuurlijk weer eens niet zo lang wachten en ben nog maar eens gaan speuren op het world wide web...

 

Ik heb nu inderdaad een heel gemakkelijk programmaatje gevonden van Wiversoft. Precies wat ik zocht. En nog gratis ook. Misschien een tip voor anderen?

Link naar reactie
  • 0

Ik heb het programma vol in gebruik en zit er over te denken om de Pro versie aan te schaffen voor € 248,00. Hiermee kan ik dan meteen de inkoop regelen want daar mis ik nog een goed (gratis) programma voor. Tenzij jullie iets anders weten voor een handig inkoopprogramma.

Link naar reactie
  • 0

Kom zeg, een beetje ondernemer zoekt dat zelf op....

 

Haha, ja dat is waar... Ik dacht alleen dat het op een forum zo was dat je dan gelijk ff de bron vermelde, scheelt ondernemers met weinig tijd weer zoekwerk... :)

 

zoek anders ff op google voor je mac software... 8)

 

 

Link naar reactie
  • 0

Kom zeg, een beetje ondernemer zoekt dat zelf op....

 

Haha, ja dat is waar... Ik dacht alleen dat het op een forum zo was dat je dan gelijk ff de bron vermelde, scheelt ondernemers met weinig tijd weer zoekwerk... :)

 

zoek anders ff op google voor je mac software... 8)

 

 

Heb jij ook weer helemaal gelijk in...en voor wat betreft googlen op mijn vraag..dat heb ik uiteraard al geprobeerd, maar kon het niet in 5 seconden vinden ;-)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 73 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.