Ik ben in het bezit van een eenmanszaak en een B.V.. De B.V. is een holding en ik werk (mede vanwege startersvoordelen) momenteel vanuit mijn eenmanszaak.
Nu heb ik voor een investering van de B.V. extra geld nodig, wat ik heb zitten in de eenmanszaak. Nu vraag ik me af of en hoe ik geld vanuit de eenmanszaak bruto naar de B.V. kan krijgen. Kan dit bijvoorbeeld door het verstrekken van een lening aan de B.V.?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
BertH
BertH
Hallo experts,
Ik ben in het bezit van een eenmanszaak en een B.V.. De B.V. is een holding en ik werk (mede vanwege startersvoordelen) momenteel vanuit mijn eenmanszaak.
Nu heb ik voor een investering van de B.V. extra geld nodig, wat ik heb zitten in de eenmanszaak. Nu vraag ik me af of en hoe ik geld vanuit de eenmanszaak bruto naar de B.V. kan krijgen. Kan dit bijvoorbeeld door het verstrekken van een lening aan de B.V.?
Heeft iemand hier ervaring mee?
Alvast bedankt!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/8600-geld-eenmanszaak-bruto-naar-bv/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag