• 0

Contract op oproepbasis efficienter?

In mijn onderneming huur ik soms mensen in om onze producten te testen. Op dit moment geef ik die testers een contract dat loopt tot circa twee weken na de periode dat ze het product moeten testen (ivm eventuele onvoorziene zaken). Soms komen testers vaker terug en geven we ze een nieuw contract. Zoals waarschijnlijk voor velen hier bekend is het alleen maar mogelijk om iemand twee keer een nieuw contract aan te bieden, daarna moet je iemand een contract voor onbepaalde tijd aanbieden, of de samenwerking voor minstens drie maanden stopzetten.

 

Dit levert de laatste tijd wat problemen op, ik wil goede testers vaker gebruiken maar ze niet een contract voor onbepaalde tijd aanbieden.

 

Kan iemand hier misschien enig advies geven over een contract op oproepbasis? Hoe steekt dit in elkaar en kan ik dit zo aanbieden? Ik weet ook niet of dit veel uitmaakt qua belastingschalen als ze naast werk voor mij, ook werk via bijv. een uitzendbureau gaan doen.

 

Er staat me bij dat, wanneer je twee inkomens hebt, je in een andere schaal of schijf terecht komt m.b.t. inkomstenbelasting namelijk. Ik hoop dat iemand me hier iets meer over kan vertellen in ieder geval. :)

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 230 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.