Hoi, er is veel te lezen over een bv opzetten maar toch heb ik een paar vraagjes.
1 jan 2007 wil een stamrecht BV starten omdat ik dan vertrek bij mijn huidige werkgever.
Omdat ik graag daarvoor al wat dingen wil regelen (pandje huren, investeringen aankopen, briefpapier aanmaken enz) wil ik eerst een BV i.o. opstarten.
Vraagjes:
-wanneer moet ik de 18.000 euro in de BV stoppen? moet dat al met een BV i.o.?
-is het verstandig om bijv. 1 augustus 2006 al de BV i.o. in te laten schrijven bij de kvk? Ik wil graag ruim de tijd hebben om bepaalde zaken goed geregeld te hebben en me eigen goed kunnen voorbereiden op het avontuur.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
edjecadetje
edjecadetje
Hoi, er is veel te lezen over een bv opzetten maar toch heb ik een paar vraagjes.
1 jan 2007 wil een stamrecht BV starten omdat ik dan vertrek bij mijn huidige werkgever.
Omdat ik graag daarvoor al wat dingen wil regelen (pandje huren, investeringen aankopen, briefpapier aanmaken enz) wil ik eerst een BV i.o. opstarten.
Vraagjes:
-wanneer moet ik de 18.000 euro in de BV stoppen? moet dat al met een BV i.o.?
-is het verstandig om bijv. 1 augustus 2006 al de BV i.o. in te laten schrijven bij de kvk? Ik wil graag ruim de tijd hebben om bepaalde zaken goed geregeld te hebben en me eigen goed kunnen voorbereiden op het avontuur.
Alvast bedankt.
Mvgr,
een aanstaande ondernemer.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/8836-bv-in-oprichting/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag