Ronald Kleverlaan Geplaatst: 15 november 2002 Ronald Kleverlaan 2,3k 6 Geplaatst: 15 november 2002 Ik weet het, een lekker onzinnig bericht, maar ik wilde laten weten dat het weekend nu voor ij begonnen is! Ik ga op naar mijn eerste :biertje: !!!!!!! (He, Zrski, waarom werkt dit icoontje niet meer?) Zie jullie na het weekend weer ;D ;D ;D !! Ronald Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur. Link naar reactie
Mikky Vrolijk Geplaatst: 15 november 2002 Mikky Vrolijk Moderator+ 11,3k 479 Geplaatst: 15 november 2002 Nou ... bij dit goede bericht en zolang time travel nog niet is geactiveerd ... verplaats is mezelf in tijd vooruit ......... lekkere grote glazen met randje schuim .............. here I come !!!!!!!!!!!!!!!! Nu mij "baas" ook al weekend houdt zit mijn PR-werk er wel een beetje op ;D Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent ! Link naar reactie
zrski Geplaatst: 18 november 2002 zrski 4,5k 26 Geplaatst: 18 november 2002 de smiley plugin is niet blij. Ik heb lang naar de oorzaak gezocht maar ben het totaal kwijt. Hopelijk werkt het allemaal weer in de nieuwe versie... HL-er van het eerste uur (& proud of it) follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema fuk spelvouten Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen