Ik vroeg me af hoe jullie nu precies te werk gaan met
verstuurde paketten waarbij iets ontbreekt... ?
Het is iets wat niet regelmatig gebeurd, maar ik heb dit nooit
voorzien in mijn marges ::)
Soms kan bij verpakken wel eens een fout gebeuren maar ik weet
soms ook 100% zeker dat het wel in het pakket zat.
Nu ja, nasturen is de boodschap maar ik vroeg me af hoe jullie
dit correct afhandelen.
Ik mag er bv niet aan denken om mp3 spelers en accessories te verkopen en dat zomaar iedereen kan gaan zeggen dat er een deel ontbreekt, moet toch vrij duur zijn ?!
Groeten!
[Edit: even de titel aangepast, zo is hij wat duidelijker.]
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Glassgow
Glassgow
Goeiemiddag,
Ik vroeg me af hoe jullie nu precies te werk gaan met
verstuurde paketten waarbij iets ontbreekt... ?
Het is iets wat niet regelmatig gebeurd, maar ik heb dit nooit
voorzien in mijn marges ::)
Soms kan bij verpakken wel eens een fout gebeuren maar ik weet
soms ook 100% zeker dat het wel in het pakket zat.
Nu ja, nasturen is de boodschap maar ik vroeg me af hoe jullie
dit correct afhandelen.
Ik mag er bv niet aan denken om mp3 spelers en accessories te verkopen en dat zomaar iedereen kan gaan zeggen dat er een deel ontbreekt, moet toch vrij duur zijn ?!
Groeten!
[Edit: even de titel aangepast, zo is hij wat duidelijker.]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/9274-ontbrekende-onderdelen-bij-verzending-hoe-te-handelen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag