• 0

De juiste mensen

Soms is het belangrijk om de juiste mensen in je omgeving te hebben. Vanochtend sprak ik iemand met wie ik al twee keer iets heel bijzonders heb gedaan, in beide gevallen gaf dat mijn carriere een zeer goede wending. Hij vertelde me nu dingen die ik nog niet wist die het allemaal nog veel mooier maken.

Zie mijn blog entry van vandaag over Aepax. We blijken met dat project de raad van bestuur van NN de stuipen op het lijf te hebben gejaagd, bleek veel later.

 

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0
Gast Verwijderd account

De oplossing is er altijd eerder dan het probleem.

 

Dat is baarlijke nonsens. Ieder octrooi bewijst dat er een probleem was waarvoor eerst niet en later wel een oplossing was.

 

Ga liever naar een religieus of mystiek forum met je uitspraken, in plaats van ze op een serieus forum als HL te posten.

 

 

 

Hoi Christine,

 

Lachen met jou.... dus wanneer uitspraken niet in jouw straatje passen, vind jij het raadzaam om het in een hokje te plaatsen zodat het jouw niet in de weg staat ?

 

Heb je er al eens over nagedacht dat elk mens een uniek wezen is en elk mens ook jou iets kan leren en v.v. ?

 

Dat je uitspraken van een ander niet meteen begrijpt wil m.i. nog niet zeggen dat jij ze in een voor jou "liever" hokje kunt zetten.

 

Liefs Mim

 

Link naar reactie
  • 0

De oplossing is er altijd eerder dan het probleem.

 

Dat is baarlijke nonsens. Ieder octrooi bewijst dat er een probleem was waarvoor eerst niet en later wel een oplossing was.

 

Ga liever naar een religieus of mystiek forum met je uitspraken, in plaats van ze op een serieus forum als HL te posten.

 

 

 

Hoi Christine,

 

Lachen met jou.... dus wanneer uitspraken niet in jouw straatje passen, vind jij het raadzaam om het in een hokje te plaatsen zodat het jouw niet in de weg staat ?

 

Heb je er al eens over nagedacht dat elk mens een uniek wezen is en elk mens ook jou iets kan leren en v.v. ?

 

Dat je uitspraken van een ander niet meteen begrijpt wil m.i. nog niet zeggen dat jij ze in een voor jou "liever" hokje kunt zetten.

 

Liefs Mim

 

 

 

Ho ho dames, geen ruzie maken.

 

Over anders ondernemen komt een aparte draad.

Het antwoord heb ik al , nu de vraag nog. ;) :D

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Nico zei:

Ho ho dames, geen ruzie maken.

 

Over anders ondernemen komt een aparte draad.

Het antwoord heb ik al , nu de vraag nog. ;) :D

 

 

Hoi Nico,

 

Ruzie maken? Wat is dat?

 

Ik vind de titel "anders ondernemen" voor het nieuwe topic goed gekozen.

 

Geniet ze!

Mim

 

 

Link naar reactie
  • 0

dus wanneer uitspraken niet in jouw straatje passen, vind jij het raadzaam om het in een hokje te plaatsen zodat het jouw niet in de weg staat ?

 

Dit heeft weinig met "straatjes" te maken. Als jij een uitspraak doet die strijdig is met de basiswetten van de natuurkunde, dan noem ik jouw uitspraak onzin. Dat is toch niet zo gek? Iedereen mag van mij kwakzalverij, religie, mystiek en onzin promoten, maar niet in een forum waar dat niet aan de orde is.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Heb je er al eens over nagedacht dat elk mens een uniek wezen is en elk mens ook jou iets kan leren en v.v. ?

 

Wat heeft dat er mee te maken? Waaruit wil je afleiden dat ik niet denk dat ieder mens uniek is, of van een ander iets kan leren? Blijkbaar ken je me helemaal niet.

 

Dat je uitspraken van een ander niet meteen begrijpt wil m.i. nog niet zeggen dat jij ze in een voor jou "liever" hokje kunt zetten.

 

Ik vind dat vrij aanmatigend van je, dat ik je uitspraken niet zou begrijpen. Jij creeert je eigen wereldbeeld en redeneert vanuit dat wereldbeeld. Dat maakt discussie met mensen met een ander wereldbeeld bij voorbaat zinloos. Onze maatschappij is gebaseerd op het wereldbeeld dat de natuurwetenschappen als grondslag heeft, en dat is ook mijn wereldbeeld.

 

 

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Mim zei:

De oplossing is er altijd eerder dan het probleem

 

Christine zei:

Dat is baarlijke nonsens. Ieder octrooi bewijst dat er een probleem was waarvoor eerst niet en later wel een oplossing was.

Ga liever naar een religieus of mystiek forum met je uitspraken, in plaats van ze op een serieus forum als HL te posten.

 

Mim zei toen:

dus wanneer uitspraken niet in jouw straatje passen, vind jij het raadzaam om het in een hokje te plaatsen

zodat het jouw niet in de weg staat ?

 

Cristine zei:

Dit heeft weinig met "straatjes" te maken.

Als jij een uitspraak doet die strijdig is met de basiswetten van de natuurkunde,

dan noem ik jouw uitspraak onzin. Dat is toch niet zo gek? Iedereen mag van mij kwakzalverij, religie,

mystiek en onzin promoten, maar niet in een forum waar dat niet aan de orde is.

 

 

Beste Christine, het blijft lachen met jou.

Om even duidelijk te stellen wat "straatjes" zijn. In de laatste quote noem je er even snel geteld 5. Zoek zoek zoek en je zult vinden.

Zoek ze!

Vriendelijke groetjes, Mim

 

Mim zei:

Heb je er al eens over nagedacht dat elk mens een uniek wezen is en elk mens ook jou iets kan leren en v.v. ?

 

Christine zei

Wat heeft dat er mee te maken? Waaruit wil je afleiden dat ik niet denk dat ieder mens uniek is,

of van een ander iets kan leren? Blijkbaar ken je me helemaal niet.

 

Ik stel de vraag of je er al eens over hebt nagedacht dat....? Ik leid niet iets af wat er niet is. Ik hou van mystiek maar niet op dit forum hoor.

 

Christine zei:

"Blijkbaar ken je me helemaal niet"

 

Voor mij is een mens, een mens, een mens, een mens. Of laat je liever je ego gelden?

Mensen kunnen wensen. Hoe nuttig vind jij het om "als mens" door het leven te gaan?

En dan komen we aan bij het eerste bericht van dit topic c.q. onderwerp: "De juiste mensen".

 

De discussie kan juist heel interessant worden als we het alleen al over het woord JUISTE hebben.

1000 en meer mogelijkheden. Ken je het liedje van Frank Boeijen "Elk woord heeft zijn betekenis" ?

Een beetje diepgang vind ik wel heel passelijk op een higherlevel forum.

 

Plat geouwehoer en jaknikkers, daar zit deze wereld vol van maar dat heeft ook zijn zin.

Wist je trouwens dat zelfs de grootste onzin in het leven zijn zin heeft?

 

Mijn ervaring is juist dat daar waar je je ego dreigt in te zetten en je "pijn" voelt je juist moet zijn.

Daar liggen de parels van het leven.

 

Grappig ook het verschijnsel dat mensen zich identificeren met een job die ze uitoefenen.

Herken je dat Christine? :)

 

Mim zei:

Dat je uitspraken van een ander niet meteen begrijpt wil m.i. nog niet zeggen dat jij ze in een voor jou "liever" hokje kunt zetten.

 

Christine zei:

Ik vind dat vrij aanmatigend van je, dat ik je uitspraken niet zou begrijpen. Jij creeert je eigen wereldbeeld en redeneert vanuit dat wereldbeeld.

Dat maakt discussie met mensen met een ander wereldbeeld bij voorbaat zinloos. Onze maatschappij is gebaseerd op het wereldbeeld dat de natuurwetenschappen als grondslag heeft,

en dat is ook mijn wereldbeeld.

 

Deze spreuk heb ik van een collega kunstenaar. Ik vind hem heel treffend in deze.

 

"Wanneer de wereld van een mens net zo klein is als de lengte van zijn neus dan is alles vreemd voor hem".

 

Ter afsluiting:

Art meets science and spirituallity in a changing economy.

Doe er je voordeel mee!

 

Liefs Mim.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 167 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.