• 0

Exploitatiebegroting - Beheerkosten

Ik ben druk bezig om mijn droom van een eigen bedrijf in een ondernemingsplan te gieten. Tot zover geen enkel probleem.

 

Nu ben ik echter aangekomen bij het opstellen van de exploitatiebegroting. Hier moeten een aantal kosten ingevuld worden waar ik geen kaas van heb gegeten.

 

Namelijk de twee onderstaande posten:

Controle en advieskosten

Overige beheerskosten

 

Kan iemand mij een indicatie geven van de water energiekosten van een gebouw van 600m3, ingericht als showroom?

 

Alvast bedankt.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

waarom bel je nuon niet een keertje. Ze hebben "energie services" en een speciale afdeling voor bedrijven. Je kan ze ten minste eens bellen met deze vraag. Wie weet. Als je zelf niet een dergelijke situatie hebt lijkt het me lastig schatten. Dus d, toch ?

Link naar reactie
  • 0

Controle en advieskosten

Overige beheerskosten

Alvast bedankt.

 

Controle en advieskosten waarvan, zoals in accountant?? en overige beheerkosten, wat bedoel je daarmee

Online boekhouden en dienstverlening in één met you book. Online abonnement, inclusief all-in administratieve dienstverlening al voor € 69,00 excl. BTW per maand!

Link naar reactie
  • 0

Even een off-topic vraagje:

 

Wat voor ondernemersplan ben je aan het schrijven?

Echt een eigen ondernemersplan (van ca. 15 pagina's en enkele pagina's bijlage) of een "model" dat je gekocht of gedownload hebt?

Hou er serieus rekening mee dat je ondernemingsplan je eigen ideeën moet weergeven en dat dit in een voorgedrukt exemplaar onmogelijk is.

Zoals al vaker aangegeven door diverse mensen op dit forum ligt de nadruk bij een beoordeling meer en meer op de ondernemer en minder op de cijfertjes. Zeker tè gedetailleerde cijfers zijn overbodig.

www.adviesbureau-sloep.nl Back-end marketing

Link naar reactie
  • 0

Wel relevant in het totaalplaatje.

Een investeerder is geïnteresseerd in je huisvestingskosten niet in je KWh of je waterverbruik.

Uiteraard heb je die gegevens wel nodig voor je berekening.

Ik heb alleen willen aangeven dat je moet oppassen niet teveel in detail te treden met je ondernemingsplan.

 

www.adviesbureau-sloep.nl Back-end marketing

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 104 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.