• 0

webwinkel shopfactory

Aanbevolen berichten

19 antwoorden op deze vraag

  • 0

Yep die heb ik ook gebruikt :-)

 

Nog een ding waar ik niet uitkom. Ik wil graag affliates banners gaan plaatsen op mijn website. Heeft iemand een idee waar ik deze html codes van de banner moet plaatsen? Doe je dit in de website zelf of op server niveau met een geschreven html documentje?

 

Op bovengenoemde website wil ik deze aan de linkerkant (onder index 2).

 

Nou hoop dat iemand mij kan helpen :-)

 

Groet,

karin

 

 

Hang al zo'n 10 jaar rond op internet en verdien er een leuk zakcentje mee :-))))

 

Freelance secretaresse nieuws

http://www.secretaresse-nieuwtjes.nl

Link naar reactie
  • 0

Hoi Hoi,

 

Moet ik dat dan doen in de index want op mijn pagina lukt dat niet althans niet waar ik deze wil hebben. Ik wil deze banner onder index 2 helemaal links en niet midden op de pagina. Deze index 2 staat in een frame lijkt wel. Als ik de banner erin zet dan staan er vier heel vreemd i.p.v. 1? Wellicht proberen met frontpage?

 

Groet,

karin

Hang al zo'n 10 jaar rond op internet en verdien er een leuk zakcentje mee :-))))

 

Freelance secretaresse nieuws

http://www.secretaresse-nieuwtjes.nl

Link naar reactie
  • 0

Hallo Karin.

 

Ik zou je wel willen helpen hierbij. Nu is mijn vraag alleen of je met index 2 de plek bedoeld die ik op onderstaande foto heb omcirkeld.

 

Als dat zo het geval is, zal ik je uitleggen hoe dit te realiseren.

 

Met vriendelijke groeten,

 

Chris

merkkleertjes.thumb.png.e0bd118300cce05a011273bac5593e5c.png

Gratis de basiskennis van HTML leren? Kijk op www.htmlkennis.nl.

Link naar reactie
  • 0

Hallo Karin.

 

Het software-pakket wat je gebruikt ken ik niet. De websites die ik maak, schrijf ik helemaal zelf. Hoe het precies met het programma moet, weet ik niet.

 

Waarschijnlijk kun je schakelijk tussen browser-weergave en html-code. Als je de html-code opent, dan moet je de code van de pagina "toc.html" openen. toc.html is de pagina waar de index 2 zich bevindt.

 

Onderaan binnen de code zie je "" en "

Gratis de basiskennis van HTML leren? Kijk op www.htmlkennis.nl.

Link naar reactie
  • 0

Hoi Chris,

 

Ik heb het inderdaad gevonden toppie toppie zeg dat had ik nooit zelf kunnen doen. Ik ga er vanavond even een banner in plaatsen om te kijken of het werkt.

 

Bedankt tot zover en ik laat het je even weten.

 

Groetjes,

 

Hang al zo'n 10 jaar rond op internet en verdien er een leuk zakcentje mee :-))))

 

Freelance secretaresse nieuws

http://www.secretaresse-nieuwtjes.nl

Link naar reactie
  • 0

Fijn dat het je gelukt met je shopfactory script.

 

Al moet ik zeggen dat ik het knap vindt dat je nog iets van een script als de shopfactory iets fraais hebt weten te maken. Anders is het net zo ergelijk als standaard OS Commerce script... zij het dat die meer biedt als je de taal spreekt en ook heel goed beheerst tot in de kleine puntjes. Anders moet je voor echt wat origineels opzoek naar wat

anders.

 

Ik ben wel blij voor je dat het werkt overigens want dat waren wij ook met ons eerst werkende webshop. Maar na verloop van een paar maanden, in ons geval 6 was het genoeg en hebben we het beter aangepakt. Een paar mooie voorbeelden van scripts zoals het onze vindt je hier

 

1.een online winkel voor huisdieren die verwent mogen worden

2.het originele script

3.ons eigen brouwsel

 

Wij kozen voor semi-opensource.. eenmalige kost 25 Engelse Ponden backend administratie met mogelijkheden om het te draaien op MySQL Server en . dat geniet wel de voorkeur daar het een ASP script is MS SQL Server.

 

Heb je wel Dreamweaver MX of later versies en Notepad voor nodig maar dan kan je pas echt iets origineels maken zonder een snelle jongen die php beheerst in te huren om iets gratis als OS-Commerce om te bouwen naar echt iets wat je onderscheid en dat is niet goedkoop als je het zelf niet kan.

 

Oh ja.. een versie van MS SQL of My SQL op je desktop. en even voor de goede orde.. MS SQL koop je gewoon de Developer Edition voor iets meer dan 35 Engelse Ponden en die kan zelfs de leek installeren niet moeilijker dan het installeren van je Office pakket.

 

Een van de mooiste voorbeelden van een veel werk maken van OS-Commerce is wat deze foto winkel heeft gedaan. Maar dit zijn ook jongens uit de ICT die vervolgens als hobby fotografie hadden en dan met name een passie voor studio fotografie.

 

1. een OS-Commerce script dat echt pas goed geimplementeeerd is en ook niet door een beginner gemaakt kan worden. Als je dit voorbeeld wilt en je kan het niet zelf... tast dan maar flink in de buidel voor dit befaamde of beruchtte "open-source" en "gratis" te downloaden winkelscript

 

Ik wil je alleen maar even attenderen op het feit dat je niet aan zo iets als shopfactory vast zit als "easy to install" winkelscript. Misschien easy to install.. maar je herkent het script uit duizenden en soms is het juist handig om je te onderscheiden van de rest en dan voldoet het niet meer.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Hoi,

 

Hetgeen je hebt uitgelegd met de banner in de toc.html moet ik nog doen, maar dat zal niet zo'n probleem zijn.

 

Nu is shopfactory een leuke website om mee te beginnen, maar loop nu al tegen een enorm probleeem aan en dat is de zoekmachines. Zelf bij google analytics wordt deze website niet goed geanalyseerd. Terwijl een willekeurig startpagina prima wordt geanalyseerd door analytics. Hier baal ik enorm van dus de overstap naar een andere terzijne tijd is aan de orde. Want dit oplossen kost handen vol met geld.

 

Hetgeen jij hierboven aangeeft is voor mij nieuw. Ik heb niet zoveel kennis van website maken/bouwen, maar leer ondertussen wel veel. Dan nog vraag ik mij af of ik zo diep moet gaan. Ga hetgeen jij hebt aangegeven onderzoeken.

 

Voorals nog liggen er nu plannen voor een stenen winkel waar de website in mee gaat liften (zelfde naam). Terzijne tijd is er dan budget om een nieuwe winkel met een SEO op te zetten. Ga hetgeen jij aangeeft zeker meenemen.

 

Wat had jij dan voor winkel en waarom overgestapt naar opensource? Wat is het verschil?

 

 

Groet,

Karin

Hang al zo'n 10 jaar rond op internet en verdien er een leuk zakcentje mee :-))))

 

Freelance secretaresse nieuws

http://www.secretaresse-nieuwtjes.nl

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Je hebt een webwinkel en je gebruikt Shopfactory, daar wil ik even op reageren. Shopfactory gebruikt frames en dat is niet echt gemakkelijk leesbaar voor zoekmachines. Daarnaast gebruik je voor elke pagina dezelfde Metatags (omdat de pagina's opgebouwd zijn uit frames) waardoor je veel bezoekers mis loopt. Ook met een webwinkel met zulk soort producten, vooral als je er zoveel tijd in steekt als jij, kun je voldoende verdienen om een professionele applicatie te kopen of huren. De meeste webwinkels die met Shopfactory gebouwd worden hebben weinig bezoekers. Met een Pagerank 4 zou je toch eens naar andere applicaties gaan moeten kijken. Zelf iets in elkaar zetten heeft niet mijn voorkeur (niet alleen omdat wij zelf een e-commerce applicatie ontwikkeld hebben), aangezien je zelf geen verstand van programmeren hebt. In ieder geval ziet het er goed uit, al zou je de categorieën waar geen producten in voorkomen beter weg kunnen laten aangezien mensen die een aantal keer geklikt hebben en niets vinden vaak snel weg klikken.

 

Als je bij http://www.google.nl/search?hl=nl&q=site%3Awww.merkkleertjes.nl&meta= kijkt, wordt er een overzicht weergegeven van alle pagina's van je website die in Google geindexeerd zijn. Je hebt honderden categorieën en producten ingevoerd, maar er worden maar 14 pagina's geindexeerd. Het lijkt erop dat je verschillende Metatags gebruikt, maar dat die door de frames toch niet werken. Dus: andere applicatie gaan gebruiken. Je kunt je website zo vaak aanmelden als je wilt, met alleen een home page die een Pagerank 4 heeft krijg je niet veel bezoekers.

 

Mocht je interesse hebben in meer informatie, dan kun je me een e-mail sturen.

 

Manolito van de Wouw

Clickbizz Internet Solutions

http://www.clickbizz.nl

 

Link naar reactie
  • 0

Als je bij http://www.google.nl/search?hl=nl&q=site%3Awww.merkkleertjes.nl&meta= kijkt, wordt er een overzicht weergegeven van alle pagina's van je website die in Google geindexeerd zijn. Je hebt honderden categorieën en producten ingevoerd, maar er worden maar 14 pagina's geindexeerd. Het lijkt erop dat je verschillende Metatags gebruikt, maar dat die door de frames toch niet werken. Dus: andere applicatie gaan gebruiken. Je kunt je website zo vaak aanmelden als je wilt, met alleen een home page die een Pagerank 4 heeft krijg je niet veel bezoekers.

 

Bedankt voor je reactie want ik kan hier wel wat hulp bij gebruiken. Ik blijf even op higerlevel want dan kunnen andere er wellicht ook nog iets van opsteken ;D.

 

De reden dat ik voor shopfactory heb gekozen is dat je er een prima website mee kan neerzetten en handig in gebruik is voor een leek zoals ik. Met name de vormgeving is super want je kunt veel veranderen. Voordat ik besloot om met shopfactory in zee te gaan heb ik een half onderzoek gedaan naar andere standaard webwinkel applicaties. Met name de layout is bij shopfactory heel mooi te maken en ook de functionaliteiten zijn prima. Het is heel jammer dat shopfactory niet werkt in de zoekmachines want daar heb ik niet op gelet.

 

Nu heb ik de url's die jij hierboven aangeeft er handmatig ingezet. Ik kan namelijk alle afdelingen (departments) apart benoemen met meta tags en title. Ik kan nogmaals de resterende afdelingen er handmatig inzetten. Het is alleen wel eng want google kan het zien als spam en je daardoor weren. Dus ga geminimaliseerd door met iedere keer een paar afdelingen toevoegen.

 

Mocht ik overstappen naar een andere site dan wil ik een site hebben die i.p.v. id25.html als afdeling de naam benoemt. Je ziet dit bijvoorbeeld bij winkeltjes.net. Deze url's neemt de namen mee zoals saltydog.html of kinderkleding.html i.p.v. van nr's van de afdelingen. Hierdoor wordt je ook al beter gevonden want dan heb je titel, omschrijving en de url op elkaar afgestemd. Nu is de vraag waar vind ik zo'n site die ik net zo mooi kan maken als shopfactory en betaalbaar is?

 

Of denk jij dat ik er met shopfactory nog wel wat te halen valt op het gebied van SEO?

 

Groet,

Karin

Hang al zo'n 10 jaar rond op internet en verdien er een leuk zakcentje mee :-))))

 

Freelance secretaresse nieuws

http://www.secretaresse-nieuwtjes.nl

Link naar reactie
  • 0

Herstel!

 

De url's die ik er zelf in heb gezet zijn eruit gegooid. De bovengenoemde url's die jij hebt laten zien worden vanaf de sitemap bij google geindexeerd. Ik denk dat de url's / departments die het meeste worden bezocht uiteindelijk geindexeerd worden. Klopt dat? Als dat zo is kan ik er geen invloed op uitoefenen. ???

 

Hang al zo'n 10 jaar rond op internet en verdien er een leuk zakcentje mee :-))))

 

Freelance secretaresse nieuws

http://www.secretaresse-nieuwtjes.nl

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Beste Denise,

 

Als je voor elke pagina aparte meta tags invult, is dat geen spam. Maar toch worden de pagina's niet goed geindexeerd, aangezien de pagina's in een frame opgeslagen zijn. Als je een professionele webwinkel wilt, is er meer dan alleen maar de voorkant van de webwinkel. Naast zoekmachine optimalisatie moet je ook rekening houden met een database, waarin alle gegevens opgeslagen worden. Het is al lang geleden dat ik het geprobeerd heb, maar als Shopfactory pagina's als .htm opslaat zal het waarschijnlijk nog steeds niet met een database werken. Doe je dat wel, dan heb je alle categorieën, producten, klant gegevens, bestellingen enz. in een database, die je kunt koppelen. Dit heeft veel voordelen. Om terug te komen op zoekmachines, hier een aantal tips.

 

 

De website moet technisch goed in elkaar zitten. Daarbij is het volgende belangrijk:

 

- Meta tags (titel, omschrijving, keywords)

- Titel (Maximaal 200 tekens)

- Omschrijving (Maximaal 200 tekens)

- Sleutelwoorden (Maximaal 20 sleutelwoorden)

 

- Meta tags op verschillende pagina's

 

Op elke pagina verschillende Meta Tags. Daardoor lijkt het voor zoekmachines dat pagina's unieke content hebben en worden er meerdere pagina's geindexeerd.

 

- Veel teksten in HTML

 

Teksten dienen in HTML geplaatst te worden, omdat flash niet of moeilijk leesbaar is voor zoekmachines.

 

- Actuele content

 

De website dient actuele content te bevatten. Een systeem dat random teksten plaatst (elke keer andere teksten) zorgt er voor dat zoekmachines denken dat de website elke keer aangepast wordt.

 

- Links in startpagina's

 

Links plaatsen vanaf startpagina's en DMOZ verhogen de Pagerank. Dit dienen vooral relevante links te zijn. Stel dat je iets verkoopt zoals kado's, dan dien je links op startpagina's zoals http://kado.pagina.nl te plaatsen.

 

- Layout van de website

 

Bepaalde startpagina's en zoekmachines hebben koppelingen met andere die de layout van de website beoordelen. Een hogere beoordeling kan een hogere plaatsing op leveren in zoekmachines.

 

Het toevoegen bij startpagina's kan door een link toe te voegen. De startpagina's ontvangen steeds meer aanmeldingen, waardoor het moeilijker is om een link te plaatsen. Om er voor te zorgen dat de link toch geplaatst wordt, moet een website voldoen aan de criteria relevante website, strakke layout, en een link terug. Een link terug zorgt voor de startpagina ook voor een hogere Pagerank. Door een pagina op je website toe te voegen met links en de links naar de startpagina's toe te voegen kan een website sneller geplaatst worden.

 

Het is veel werk om een website te optimaliseren bij zoekmachines en aan te melden bij startpagina's. Terwijl je in het begin van het optimaliseren en aanmelden veel tijd kwijt bent, merk je er pas iets van na enkele weken of maanden. De Pagerank van Google wordt soms pas na een aantal maanden aangepast, waardoor je al snel denkt dat het niet op schiet. Maar je moet niet vergeten dat er veel mensen zijn die hun website hoog in zoekmachines willen plaatsen. En als je hoog geindexeerd bent, moet je de plaatsing ook nog eens proberen te houden. Anderen zijn constant bezig met optimalisatie en aanmelding, waardoor het niet gemakkelijk is.

 

De naam van categorieën en producten verwerken in de url is niet zo ingewikkeld als je met een database werkt. Het scheelt maar het is niet nodig.

 

Je hebt veel links nodig. Een voorbeeld onze Kadoshop.

 

Links naar www.kadoshop.nu http://www.google.nl/search?hl=nl&q=www.kadoshop.nu&meta=

 

De pagina's die geindexeerd zijn http://www.google.nl/search?hl=nl&q=site%3Awww.kadoshop.nu&meta=

 

Bepaalde pagina's worden dubbel geindexeerd, maar ze leveren bezoekers op. Meer dan 1000 per dag. Wellicht dat je nu interesse hebt in een webwinkel met een database.

 

Het duurt meestal wel even om deze informatie over te brengen, en er zal nogal veel op je af komen maar met veel werk kom je er, en als je ook nog een normale winkel hebt, kun je daar ook nog veel klanten naar toe krijgen. Het is de ideale combinatie.

 

Overigens is de Kadoshop een webwinkel die wij erbij hebben en is hij toe aan een nieuw ontwerp, waar we mee bezig zijn maar weinig tijd voor hebben. We ontwikkelen webwinkels die er veel beter uit zien ;-) Bij http://demo.esell.nl en http://demo.esell.nl/admin kun je bekijken wat je met een database gestuurde webwinkel kunt doen (voorbeeld van een simpele webwinkel want het kan veel uitgebreider).

 

Manolito van de Wouw

Clickbizz Internet Solutions

http://www.clickbizz.nl

http://www.esell.nl

 

Link naar reactie
  • 0

Wohw dat ziet er wel heel mooi uit aan de achterkant zeg dat heb ik nu niet hoor doe alles handmatig. De prijzen zijn ook zeker te doen. Ik vind de voorkant ook belangrijk met name de layout. Kan daar het nodige in verandert worden of zit ik vast aan de template / omgeving?

 

Nu is dat nog geen zoekmachines garantie hoor want er zijn webwinkels die het goed doen en ook database gericht en veel geindexeerde pagina's, maar geven een vermogen uit aan google adwords. Althans dat denk ik want zie ze altijd bovenaan staan met zoekwoorden.

 

Dat met over en weer linken ben ik enorm druk mee geweest en nog steeds. Ik heb een linkenpagina op merkkleertjes.nl en beheer een startpagina met kinderkleding. Ondertussen een sitemap bij google en google analytics. Dit alles resulteert in een pagerank van 4! Nu bestaat merkkleertjes pas vanaf mei 2005 dus op zich is dat niet slecht toch. Kan wel beter natuurlijk doe mijn best.

 

Werkt zo site met een database dan niet met frame's? Hoe werkt zo'n site dan aan de achterkant. Het is 1 geheel die alles aan elkaar verbindt?

 

Sorry hoor dat ik zoveel vraag wil het namelijk snappen ::)

Hang al zo'n 10 jaar rond op internet en verdien er een leuk zakcentje mee :-))))

 

Freelance secretaresse nieuws

http://www.secretaresse-nieuwtjes.nl

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Beste Denise,

 

Bedankt voor de complimenten. De E-Sell webwinkel applicatie is meer dan 3 jaar werk, door programmeurs en ontwerpers.

 

De layout kan worden aangepast, maar het beste is om de layout door ons te laten ontwerpen. Deze wordt geintegreerd in de webwinkel en daarna kun je zelf nog kleuren aanpassen. Normaal gesproken hoef je de layout niet meer aan te passen want wanneer het voltooid is, moet je er voor zorgen dat de webwinkel een bekende uitstraling heeft en als hij strak is, dan hoef je er niets aan te veranderen.

 

Veel webwinkels adverteren omdat ze daardoor nog meer bezoekers naar de webwinkel trekken. Dat kost veel geld dus is het beter om gratis bezoekers te trekken. Zoals je weet hebben ze een hoge omzet nodig dus moeten ze adverteren. Je kunt door de website hoog in zoekmachines te plaatsen veel bezoekers gratis trekken.

 

De Pagerank is redelijk hoog, maar zonder goede webwinkel zul je er weinig aan hebben. Een webwinkel krijgt redelijk snel een hoge Pagerank als je snel veel links toevoegt. Als je daarna weinig links meer toevoegt, gaat de Pagerank snel omlaag. Je moet proberen hem nog iets te verhogen en dat proberen vast te houden. Dat gaat veel links kosten, maar wij hebben manieren om aan veel links te komen.

 

Onze webwinkel applicatie werkt niet met frames. Onze webwinkel bestaat uit veel bestanden, die samen komen tot een pagina. Dit zijn tabellen. Omdat alle pagina's een pagina zijn, kan Google alle teksten en links vinden en worden pagina's geindexeerd. Daarnaast heeft de E-Sell webwinkel een systeem waarmee elke pagina unieke Meta tags heeft, zonder dat je ze hoeft in te voeren. Daardoor worden meer pagina's geindexeerd. Als je zorgt voor unieke content, door aanbiedingen die steeds wisselen wordt de website ook beter geindexeerd.

 

De webwinkel bestaat uit 2 delen: de front office en de back office. In de front office worden alle gegevens weergegeven aan bezoekers. Daar kun je koppelingen maken tussen categorieën, subcategorieën, producten, klant gegevens, enz. Je kunt bijvoorbeeld op bepaalde pagina's gerelateerde producten laten zien. Producten die mensen ook mee kunnen bestellen. Als klanten ingelogd zijn, kunnen ze hun bestelhistorie bekijken, de status van een bestelling bekijken, track en trace, hun gegevens aanpassen, enz. Je kunt ze aanspreken met hun naam zodat ze persoonlijk worden benaderd, speciale aanbiedingen maken voor bepaalde klanten, enz. Door een database te gebruiken kun je gegevens aan elkaar koppelen en hier je marketing mee verbeteren.

 

In de back office worden alle instellingen, categorieën, producten, klant gegevens en bestellingen weergegeven, kun je gegevens wijzigen en verwijderen, en heb je de mogelijkheid instellingen te wijzigen zoals de kleuren, de e-mails die verzonden worden en de teksten. Je kunt administratieve overzichten maken van bestellingen die geplaatst zijn en nog veel meer functies. Door alle gegevens op te slaan in de database heb je veel meer mogelijkheden.

 

De database is een MySQL database die bestaat uit tabellen. Voor producten, klanten, bestellingen, en overige gegevens bevat de database tabellen. De tabellen bestaan uit kolommen en rijen. Stel dat je een tabel producten hebt die bestaat uit naam, omschrijving, product nummer en prijs. Dan heb je 4 kolommen. Voor elk product wordt een rij toegevoegd. Het voordeel is dat je de gegevens gemakkelijk kunt wijzigen, verwijderen en koppelen. Je kunt gegevens van meerdere tabellen aan elkaar koppelen. Als je bijvoorbeeld een Excel bestand met product gegevens hebt, waarin de naam, omschrijving, product nummer en prijs in aparte tabellen vermeld zijn, kun je de gegevens in een keer importeren in de database en als je de foto´s met de gooede bestandsnaam opslaat, hoef je de foto´s niet eens meer handmatig toe te voegen. Het is ook mogelijk om koppelingen met XML te maken. XML is een wijze om gegevens onafhankelijk van het systeem uit te wisselen. De ene computer praat anders dan de andere, maar ze begrijpen allebei XML. Het is een soort bestand waarin de gegevens vermeld worden. Als je een leverancier hebt, die een XML feed heeft, kun je zelfs elke dag automatisch de gegevens met elkaar vergelijken zodat je producten altijd actueel zijn. Dit soort functies zijn allemaal mogelijk. Daarom begrijp ik niet dat er nog zoveel mensen zijn die een simpel programma gebruiken. De grote webwinkels hebben zoveel functies, dat je gewoon meer nodig hebt. En je maakt het je klanten gemakkelijker. Jezelf ook, wat dacht je van automatische e-mails, bestelling overzichten, overal ter wereld bekijken hoeveel nieuwe bestellingen je hebt ? Als ik op vakantie ben, kan ik bekijken hoeveel nieuwe bestellingen ik heb, de status aanpassen, producten bestellen bij leveranciers, terwijl een medewerker ze alleen hoeft op te sturen.

 

Wat betreft de prijs, die is ook afhankelijk van de ondersteuning die je nodig hebt. Denk je weinig ondersteuning nodig te hebben maar verkoop je een groot aantal producten ? Dan willen wij daar ook wel wat meedenken. Vooral voor mensen die net beginnen met een webwinkel, zijn er voldoende mogelijkheden. Als ik merk hoeveel tijd je er zelf al in gestoken hebt om je website te ontwerpen, dan denk ik dat je zelf veel zult doen en heb je een stuk minder ondersteuning nodig dan iemand die bijna niets van internet weet. De gemiddelde klant weet niets van Google, dus dat kost tijd en dat is een van de voordelen als je er zelf al wat vanaf weet.

 

Stuur me maar even een e-mail anders wordt ik van dit forum gekicked omdat ik reclame maak :)

 

Groetjes,

 

Manolito van de Wouw

Clickbizz Internet Solutions

http://www.clickbizz.nl

http://www.esell.nl

info at clickbizz.nl

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 164 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.