• 0

Een goed logo, wat wel en wat kan niet?

Dit keer is geen voorbeelden van een logo...

(verwijder ik uit deze threat ;) )

 

Op de site http://www.goodlogo.com/ staan veel logo's, hier valt het op dat de meeste logo's niet eens de naam van het bedrijf bevatten...

 

Uiteraard bepaalt het soort bedrijf, de bedrijfsvoering, enz. de uitstraling van een logo!

 

Kortom, Een goed logo, wat wel en wat kan niet?

Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

hier valt het op dat de meeste logo's niet eens de naam van het bedrijf bevatten...

 

Ze zijn niet zo consequent opgesteld op die site. Nike staat er bijvoorbeeld inclusief de text 'nike', terwijl er voor motorola alleen de bekende (M) staat. Motorolo gebruikt zelf vaak genoeg (M)otorola in zijn huisstijl. Net als ericsson, dat alleen vertegenwoordigd is met de drie streepjes, terwijl met zelf op vrijwel ieder product de volle merknaam noteerd.

 

Opvallend is dat bij de toppers zowel louter grafische logos, textuele logo's en cobinaties ervan te vinden zijn. Mijn persoonlijke favorieten uit de top-25 zijn denk ik toch shell, xerox en mastercard.

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 72 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.