Ga naar inhoud
Sidebar tonen Sidebar tonen
Geplaatst:

xray

Wij zitten met de volgende situatie, wij hebben een behoorlijke tijd geleden een product verkocht aan een klant (de factuur is verstuurd). Dit product zou geleverd worden na betaling. Nu doet zich dus de situatie voor dat de klant tot op heden nog niet heeft betaald. Normaal gesproken zouden wij een herinnering en aanmaning hebben verstuurd maar in dit geval maakt het wat ons betreft niet zoveel uit als de verkoop niet door gaat.

 

Wat ons betreft zouden wij dus graag de koop ongedaan maken, maar hoe doen we dat op een correcte wijze?

 

 

Featured Replies

Geplaatst:

qommuniqa

Gwoon een net briefje sturen waarin jij de bestelling annuleerd met de verwijzing naar de voorwaarde betaling vooraf.

 

Succes,

 

Rick

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.