In April zijn wij een V.O.F gestart.Het bedrijf loopt leuk, Echter ben ik zo dom geweest om met een compagnion in zee te gaan die achteraf niet te vertrouwen is.
Het verhaal is.
Ik heb mijn idee aan de man gebracht .
Een web site gemaakt.
Heel veel uren er in gestoken naast mijn huidige baan
Web site bij gehouden
Telefoon tekening die het dubbele is geworden
Het project opgestart
Voor inkoop adressen gezorgd.
Alles draait en er komt zn 500 euro per maand binnen, kan veel meer worden maar ik trek er niet zo veel aan momenteel omdat ik het niet vertouw(mijn collega).
Het idee is goed advies training en verkoop.
Echter ineens het mij compangion te kennen gegeven geen vertrouwen in mij te hebben en van me af. en of ik even op papier wil zetten hoe we dat gaan doen?
Nu is het leukste dat hij er inderdaad 2500 euro in heb zitten er verder niets aan gedaan heb. Maar dus verder wil met mijn idee en mijn opgezetten bedrijf.
Mijn optie's in mijn ogen gewoon door gaan en er niet uitstappen maar dan moet ik alles delen en werk in mijn ogen voor hem.
of hem vragen mij uit te kopen ? en opnieuw te starten , ik heb immers meer kennis op dit gebied.
kan dit?
We hebben een staandaard vof contract ondertekend.
Hoe dit aan te pakken en wat kan naar hem toe een goed voorstel zijn.
Ik heb het gevoel dat hij mij en mijn ideeen gebruikt heb en er nu alleen verder mee wil gaan.
Heeft iemand een goede tip , alles is welkom
Ik baal hier echt van heb me de afgelopen maanden helemaal kapot gewerkt en een leuk bedfrijf opgezet wat de potentie heeft om goed van te kunnen leven.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
shadow
shadow
In April zijn wij een V.O.F gestart.Het bedrijf loopt leuk, Echter ben ik zo dom geweest om met een compagnion in zee te gaan die achteraf niet te vertrouwen is.
Het verhaal is.
Ik heb mijn idee aan de man gebracht .
Een web site gemaakt.
Heel veel uren er in gestoken naast mijn huidige baan
Web site bij gehouden
Telefoon tekening die het dubbele is geworden
Het project opgestart
Voor inkoop adressen gezorgd.
Alles draait en er komt zn 500 euro per maand binnen, kan veel meer worden maar ik trek er niet zo veel aan momenteel omdat ik het niet vertouw(mijn collega).
Het idee is goed advies training en verkoop.
Echter ineens het mij compangion te kennen gegeven geen vertrouwen in mij te hebben en van me af. en of ik even op papier wil zetten hoe we dat gaan doen?
Nu is het leukste dat hij er inderdaad 2500 euro in heb zitten er verder niets aan gedaan heb. Maar dus verder wil met mijn idee en mijn opgezetten bedrijf.
Mijn optie's in mijn ogen gewoon door gaan en er niet uitstappen maar dan moet ik alles delen en werk in mijn ogen voor hem.
of hem vragen mij uit te kopen ? en opnieuw te starten , ik heb immers meer kennis op dit gebied.
kan dit?
We hebben een staandaard vof contract ondertekend.
Hoe dit aan te pakken en wat kan naar hem toe een goed voorstel zijn.
Ik heb het gevoel dat hij mij en mijn ideeen gebruikt heb en er nu alleen verder mee wil gaan.
Heeft iemand een goede tip , alles is welkom
Ik baal hier echt van heb me de afgelopen maanden helemaal kapot gewerkt en een leuk bedfrijf opgezet wat de potentie heeft om goed van te kunnen leven.
Dit word mij afgepakt hier baal ik zo van.
Lizzy
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/9724-leuk-bedrijf-maar-slechte-partner/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
12 antwoorden op deze vraag