Dixon

Senior
  • Aantal berichten

    58
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

Bedrijfsinfo

Dixon's trofeeën

  1. Ik heb je een mail gestuurd met een idee. Geef maar geen antwoord via het forum, want dan krijg ik te maken met reclame regels ;)
  2. @Sabra : Ook jij bedankt voor je reactie. We hebben inmiddels een deel van je tips opgepakt en op de website verwerkt. Door wat meer kleur te gebruiken hebben onze bezoekers hopelijk nu wat minder last van 'voortijdige PMS verschijnselen' ;) Helaas de grote header (foto's) nog niet kunnen wijzigen vanwege afwezigheid van onze DTP-er, maar dat komt begin volgende week zeker nog aanbod.
  3. @John : Hartelijk dank voor de tips. Zal de teksten nog even laten nakijken, de optie voor het condoleance register variabel laten maken en het KvKnummer op de website laten zetten.
  4. Nogmaals dank aan allen voor de reacties. We hebben inmiddels de teksten zo her en der aangepast, zodat e.e.a. wat minder nadrukkelijk is gefocust op sociale media en (hopelijk) duidelijker is wat de geboden diensten zijn en waarom mensen ze zouden 'moeten' gebruiken. De eerste aanmeldingen / deelnemers zijn inmiddels binnen en ook uit die hoek al wat reacties gehad. Gelukkig allemaal positief :) Even afwachten of ze na de proefperiode ook allemaal deelnemer blijven natuurlijk.
  5. Allereerst mijn dank voor de reacties, op- en aanmerkingen. Ik zal proberen de diverse aangedragen punten te beantwoorden. @P.J. Onze diensten zijn primair gericht op de nabestaanden. Is dus niet de vraag wat jij er van vindt als er na je dood nog berichten worden geplaatst op je sociale media, maar hoe nabestaanden, vrienden etc. dit (onder)vinden. @Joeyvg Google en Facebook bieden de mogelijkheid om je account te (laten) wijzigen in een memoriam pagina (Facebook) of je account op te laten heffen na een bepaalde periode van inactiviteit (Google). Onze diensten gaan natuurlijk veel verder. Meer sociale media (Twitter, Pinterest, Tumblr, LinkedIn etc.), versturen van berichten en/of belangrijke documenten etc. @ Joost Rietveld Met de keuze van de naam heb je wellicht een punt en is zeker iets dat we zullen moeten bekijken. Dan wat betreft de vergelijking met Digizeker. Hun diensten zijn veel beperkter dan die door ons geboden (zie boven). De toegevoegde waarde van de notaris is op sommige punten een duidelijke voordeel voor hun diensten. Is ons ook opgevallen en we hebben inmiddels een eerste gesprek gehad met een notaris om te zien wat wij in de nabije toekomst op dit gebied zouden kunnen doen. En wat betreft de overlevingskansen van Support2U. We bestaan inmiddels bijna 13 jaar en zijn als bedrijf niet afhankelijk van de (opbrengsten van) WebFuneral. @ Ralph Giessen Het tijdstip waarop wij op de hoogte zijn van je mogelijke overlijden wordt bepaald door de inbreng van je vertrouwenspersonen. Zodra wij van 1 van hen melding ontvangen benaderen we de andere 2 voor bevestiging. Als we die bevestiging binnen hebben, ondernemen we de door de deelnemer ingevoerde acties. Verder zijn onze diensten natuurlijk geen eenmalige actie. We moeten een systeem in de lucht houden waarop deelnemers doorlopend hun gegevens, opgeslagen documenten etc. kunnen aanpassen. De zekerheid van de dienstverlening in de toekomst is zeker een punt. Daarover moeten we meer zekerheden gaan bieden aan de deelnemers (via notaris?). Dan een laatste algemene opmerking. Uit jullie reacties blijkt dat je allemaal primair reageren op het 'afscheid van je online identiteit' (zoals door ons nadrukkelijk op de homepage aangegeven). Voor mij is daarmee duidelijk dat we onze teksten zullen moeten aanpassen. We beiden namelijk veel meer dan alleen dat! We gaan met jullie opmerkingen aan het werk!
  6. Omschrijving van je concept: Onze eigen dood, het is niet iets waar we graag bij stil staan. Toch is het belangrijk dat u nu vast nadenkt over wat er gebeurt met uw online identiteit als u er niet meer bent. Wat gebeurt er met uw Facebook pagina of uw Twitter account? Hebben uw familieleden toegang tot deze accounts, zodat ze uw pagina's kunnen opheffen of laten wijzigen in een 'in memoriam'? Kennen uw naasten wel al uw online vrienden? Weten zij wie ze moeten inlichten? Misschien heeft u wel al eens nagedacht over uw begrafenis en wilt u dat er speciale muziek ten gehore wordt gebracht. Of wilt u na uw overlijden nog informatie (denk aan belangrijke documenten) delen met specifieke mensen? Allemaal zaken die met een abonnement op WebFuneral te regelen zijn. Bespaart familie de zorgen, voorkomt confronterende verjaardagsherinneringen na een overlijden. Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor: (Voor)onderzoek gedaan naar bestaande diensten, website gebouwd en inmiddels de eerste publiciteit opgebouwd. Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen: WebFuneral is ontstaan uit de vragen die opkwamen na het overlijden van een bekende. Naast het verdriet kwam bij ons, als 'internet experts', de vraag hoe om te gaan met eventueel aanwezige sociale media accounts. Wat zouden we zelf willen? En weten mensen dit? Met die vragen zijn we als ontwikkelaars aan de slag gegaan en is het idee ontstaan voor onze huidige dienst. Hoe is dit anders dan bestaande concepten: Bestaande oplossingen omvatten allemaal steeds maar 1 van de door ons aangeboden diensten. Zo bestaat er een app om uw Facebook account op te heffen, heeft Google een soort inactiviteitsmeting en zijn er websites / verzekeraars die bijvoorbeeld de afwikkeling van uw sociale media regelen. Geen van alle (door ons gevonden) oplossingen biedt echter alle door ons aangeboden diensten onder 1 noemer. Wat voor feedback hoop je te krijgen: Allereerst natuurlijk wat jullie van de website en diensten / prijsstelling vinden. Daarnaast of jullie nog diensten missen die in dit kader te gebruiken zouden kunnen zijn.
  7. Al eens gedacht aan stevige kartonnen dozen? Zelfs op maat gemaakt zijn die tegen redelijke prijzen te krijgen. Zgn. amerikaanse dozen van extra stevig (dubbeldik) karton kun je makkelijk (op z'n kant) stapelen en kunnen tot wel 10kg dragen per doos. Wij gebruiken hetzelfde principe voor (kleine) electronica artikelen en stapelen de dozen (na te zijn ontdaan van de bovenkleppen) tot wel 6 hoog.
  8. Sinds eind vorig jaar bieden wij onze business management software (Secundo) aan als SaaS oplossing en we merken dat steeds meer klanten hierin geinteresseerd zijn. Vooral het feit dat de software (via Internet) en de bijbehorende data altijd en overal toegankelijk is speelt hierbij een grote rol. Daarnaast heeft de klant geen omkijken meer naar backup van software en data en (last but not least) is geen grote investering meer nodig voor de aanschaf van de software en de eventueel benodigde hardware. Al met al is SaaS voor onze klanten (MKB) een prima oplossing. Ook voor ons trouwens :-)
  9. Kijk ook eens op . Modulair en voorzien van vele functies waaronder orderverwerking.voorraad en facturatie.
  10. Het is inderdaad puur filantropie. En nee, we willen er geen slaatje uit slaan. We willen proberen om fondsen te werven bij iedereen, particulieren en bedrijven, grote en kleine bedragen. We zijn daarentegen niet uit op subsidies etc. omdat we e.e.a. 'snel' willen realiseren en gewoon ons punt willen maken zonder enige bijbedoeling of commerciele uitbating van ons idee. Dat laatste mogen anderen oppakken als ze willen.
  11. Hallo, Ten behoeve van een nieuw te starten project wil ik samen met een buitenlandse partner een activiteit beginnen. De bedoeling is om (wereldwijd) fondsen te gaan werven en deze dan aan te wenden om een milieuvriendelijk eindproduct te ontwikkelen dat aantoont dat e.e.a. commercieel interessant, haalbaar en werkbaar is. De plannen voor e.e.a. zijn in een vergevorderd stadium en we willen e.e.a. opstarten vanuit Nederland. De ontwikkeling en bouw van het product gebeurt gedeeltelijk in het buitenland i.v.m. de daar aanwezig faciliteiten. Er zijn geen ideeen om e.e.a. uiteindelijk als commercieel product aan de man te gaan brengen, we willen alleen de haalbaarheid etc. aantonen. Vraag is nu welke rechtsvorm we het beste kunnen gaan gebruiken. Wij dachten in eerste instantie aan een Stichting (we willen tenslotte geen winst maken, maar alleen de kosten van de ontwikkeling zien te verkrijgen). Maar is dit slim? Gaarne jullie advies, ideeen etc. Alvast onze dank, Dixon
  12. Ik heb hier een compleet werkende advertentiesite liggen (nu actief op o.a. www.speurneus.nl) die zo gebruikt kan worden op een Windows omgeving met ASP. Is compleet met beheer, biedings mogelijkheden etc. Aanpassingen simpel mogelijk als je een klein beetje ASP kent en anders door ons te verzorgen.
  13. Op het gevaar af dat de moderator me een tik op de vingers geeft, wil ik jullie graag wijzen op [MOD-edit: inderdaad, beetje laat maar alsnog een tik op de vingers ;) ) Nederlands, modulair en geheel naar eigen wens in te richten.
  14. Wij hebben recent een reeds 25 jaar bestaand bedrijf (zonder enige automatisering!) aan de PC en aanvullende software (Tekstverwerking, Administratie, Orderverwerking etc.) geholpen. Denk dat ze best mee zouden willen werken aan jullie 'vragenlijst'. Laat eens weten wat je precies willen en dan zal ik het met ze overleggen.
  15. Wil je graag wijzen op Secundo (www.secundo.nl). Bied (volgens mij) alle gevraagde functionaliteiten en er wordt momenteel een koppeling gerealiseerd met SnelStart.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.