young_professional

Junior
  • Aantal berichten

    24
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

Bedrijfsinfo

young_professional's trofeeën

  1. Voor de duidelijkheid. Het gaat niet om het aanprijzen van mijn product. Dit staat totaal los. Het moet meer gezien worden als www.hetnieuwewerkenblog.nl
  2. Bedankt voor al jullie reacties en tips tot nu toe. Ik zag dat mijn handtekening wat was verouderd. Ik heb dit aangepast. Het idee achter de campagne hoeefficientwerkjij.nl is mensen bewust maken van de huidige manier van werken binnen een bedrijf om vervolgens een oplossing te bieden. Dit kan betrekking hebben op persoonlijke efficiëntie of bedrijfsefficiëntie. Een andere insteek is dat bedrijven bestaan uit professionals die over kennis en kwaliteiten beschikken. Het is voor bedrijven en professionals een uitdaging om deze kennis en kwaliteiten optimaal te benutten. Het is daarom essentieel om efficiënt samen te werken en te beschikken over persoonlijke efficiëntie. Hoe efficiënt gaat iemand bijvoorbeeld om met het delen en beheren van data, communicatie en informatie? Door middel van deze campagne willen wij mensen bewust maken. Niet alleen door te kijken naar persoonlijke efficiëntie maar vooral naar de rol van de professioneel, met al zijn kennis en kwaliteiten, binnen het grotere geheel. Inmiddels al een groep van 7 auteurs benaderd die mee willen doen. Daarnaast wordt de campagne ondersteund door verschillende mensen met onder andere Ben Tiggelaar. Ik ben zeker overtuigd van de nieuwswaarde! Meer tips zijn welkom!
  3. Ik ben bezig met een campagne hoe efficient werk jij?. Ik wil de campagne lanceren tijdens een persdag. Ik heb hier geen ervaring mee. Is het gebruikelijk om hiervoor de pers uit te nodigen? Hoe kan ik het beste de pers uitnodigen? Wanneer is een dergelijke uitnodiging interessant? Waar moet ik rekening mee houden? Alles ervaringen zijn welkom Met vriendelijke groet, Frank
  4. Nee, mijn vraag is je hoe met een minimaal budget meer traffic naar een website kan genereren
  5. Een voorbeeld van een campagne website: http://www.startsmartbusiness.nl/ Uiteindelijk moet de campagne leads gaan genereren door onder andere gegevens van bezoekers te registreren door middel van een nieuwsbrief, enquete etc.
  6. Ik ben bezig om een campagne te starten. Het marketing budget is zeer beperkt. Zijn er nog mensen die tips hebben om meer traffic te genereren naar een campagne website? Hoe kom ik onder de aandacht?
  7. Mijn grootste probleem was met name het samenwerken binnen bedrijven. Of dit nu te maken had met projecten of bijvoorbeeld een klant maakte weinig uit. Ik was gefrustreerd omdat elke afdeling weer met een ander inefficiënt systeem hanteerde. Zo maakte de marketing afdeling gebruik van een CRM systeem. Het systeem werkte opzich prima, alleen was het net een kaartenbak waarin alle informatie van klanten opgeslagen stond. Wanneer bijvoorbeeld iemand van de afdeling financiën gegevens nodig had werd er gebeld of gemaild naar de desbetreffende sales man. Het kwam regelmatig voor dat die persoon er niet was. Dit leidde tot veel frustraties binnen het bedrijf. Een ander voorbeeld, wanneer er samen gewerkt moest worden aan een document, gebruikte wij Outlook. Stel ik had het document geüpdatet, dan mailde ik de update met bijlage naar mijn project collega's. Later gebruikten we hiervoor SharePoint. Dit leek in het begin een verbetering, maar naar verloop zag je dat het moeilijk was om de informatie vanuit het CRM systeem in SharePoint te krijgen en andersom. Dit leidde weer tot e-mailen en bellen. Kortom de oplossing kwam telkens uit op twee functionaliteiten bellen en mailen! Ik kan nog vele voorbeelden opnoemen van frustraties. Ik hoop dat jullie mijn achtergrond begrijpen. Waar zit bij jullie de frustratie van samenwerken?
  8. Hallo, Mijn zoektocht naar efficiënt werken is al een geruime tijd aan de gang bezig. De reden en startpunt van deze zoektocht was mijn eigen dagelijkse frustratie van inefficiënt werken. Met verbazing heb ik de afgelopen maanden geconcludeerd dat veel professionals, bewust of onbewust, ook met deze zoektocht bezig zijn. De professionals die ik heb gesproken delen dezelfde frustratie. Frustratie wanneer er tijdens projecten langs elkaar heen gecommuniceerd werd, documenten verkeerd werden gedeeld of dat de nodige informatie niet voor handen was. Microsoft kwam met de belofte om een product te leveren (Office 365) waardoor dit probleem kan worden aagepakt. Ik vind persoonlijk dat Microsoft hierin niet geslaagd is. Daarom vind ik het interessant om te lezen hoe mensen zo effeciënt en effectief mogelijk proberen te werken. De column is niet bedoeld om een product onder de loep te nemen, maar om een inhoudelijke discussie te voeren over efficiënt werken!
  9. Mijn zoektocht naar efficiënt werken is al een tijd bezig. Een maand geleden kwam Microsoft met een nieuw product Office 365. De belofte van Microsoft was productiever en efficienter werken in de "cloud". In mijn ogen hebben ze zich niet aan hun belofte gehouden. Ik heb hierover een column (mod edit, link naar eigen column verwijderd) geschreven, klik op de link als je hem wilt lezen. Mijn zoektocht duurt voort. Zijn er ondernemers die tips, programma's of andere oplossingen hebben waardoor ik efficiënter kan werken?
  10. Na een nachtje slapen vond ik inderdaad dat het wat leek op een advertentie. Ik heb een nieuwe discussie geplaats. Kan ik deze discussie verwijderen?
  11. Omschrijving van je concept: New Day at Work is een all-in-one online software product. Ons doel is om medewerkers binnen bedrijven zo efficiënt en effectief mogelijk te laten werken. Dit doen wij door 1 systeem te ontwikkelen wat zich in de eerste versie bezig houdt met het onderling samen werken aan documenten en projecten, de interne communicatie en een CRM systeem. Waar in het verleden vaak 3 producten nodig waren, volstaat met New Day at Work. Dit all-in-one online software product is online te gebruiken. Ondernemers, managers en medewerkers kunnen daardoor ongeacht plaats en tijdstip werken aan documenten en projecten. Dit all-in-one online software product willen wij voor een vaste prijs per gebruiker gaan aanbieden. Hierdoor zijn wij 1. een totaal all-in-one online software product, 2. transparant prijsmodel en 3. Product is eenvoudig in gebruik! Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor: Wij zijn nu bijna een jaar bezig om New Day at Work te ontwikkelen. In juni 2011 willen wij de eerste versie van het online software product New Day at Work lanceren. De eerste versie zal gericht zijn op het onderling samen werken aan documenten en projecten, de interne communicatie en een CRM systeem. Vanuit dit startpunt willen wij steeds meer onderdelen toevoegen aan New Day at Work, financiën is hier een voorbeeld van. Om uiteindelijk het ultieme doel te realiseren: efficient werken, door middel van één online softwareproduct. Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen: Wij willen met New Day at Work ondernemers, managers en medewerkers efficiënt laten werken. Het is niet alleen een product maar ook een manier van denken. Een werkplek wat niet bestaat uit losse afdelingen, waar iedereen maar een klein deel van het geheel oplost. Maar als één sterk geheel waarin iedere afdeling weet wat er binnen het gehele bedrijf gebeurd, waar iedereen met elkaar communiceert en mensen efficiënt met elkaar samenwerken aan documenten en projecten. Hoe is dit anders dan bestaande concepten: Waar je als bedrijf vroeger 3 producten nodig had volstaat nu met New Day at Work. Op dit moment zie je bij bedrijven verschillende producten. Medewerkers starten de dag met Microsoft Outlook, hebben daarnaast een CRM of bijvoorbeeld een financieel systeem. Vervolgens gebruiken ze Skype om met elkaar te communiceren. Veel verschillende systemen wat het effectief en efficient werken moeilijk maakt. Wat voor feedback hoop je te krijgen: Wij zoeken ondernemers die ons willen helpen met de verdere ontwikkeling van het zo efficient mogelijk laten werken van werknemers. Dit kan door middel van ons product (bèta versie) te testen of door feedback te geven op onze product features. Wij zijn op zoek naar ondernemers die net als wij geloven dat bedrijven veel efficiënter moeten werken om het maximale uit organisaties te krijgen. Met die input willen wij blijven luisteren naar wat u bezig houdt. U krijgt handvaten aangereikt om te kijken naar de efficiëntie binnen uw eigen bedrijf. Uw bedrijf wordt daarmee constant onder de loep gehouden om de interne bedrijfsvoering te verbeteren Samen weten we meer, kunnen we meer. Samen staan we sterk! Laat uw reactie hieronder achter Met vriendelijke groet, Frank Hartog New Day At Work
  12. Dit ben ik niet met je eens. Ik vertel helemaal niet dat er gebruikt moet worden gemaakt van de dienst. Ik ben opzoek naar ondernemers die juist comments hebben op ons concept! Ondernemers die net als ik met hetzelfde probleem zitten, efficient werken binnen een bedrijf!
  13. Ik hoop dat de tekst nu beter gestructureerd is. Mijn doel is totaal niet om reclame te maken maar om een kennis platform te creëren. Bedankt voor jullie reacties!
  14. [glow=yellow,3,3]Mod edit: op 14-04-2011 08:45 is er een aanpassing / update van deze omschrijving gepost, zie onder. [/glow] Omschrijving van ons concept: ‘Change the way people work together, supported by one online software product’ De belangrijkste reden om in 2010 te beginnen met het bedrijf New Day at Work was de frustratie tegenover de huidige business software-industrie. Egoïstisch en arrogant vinden wij de beste manier om dit te omschrijven. Wij geloven dat mensen echt efficiënter kunnen samenwerken. Wij zien een kantoor als één werkplek. Een werkplek wat niet bestaat uit losse afdelingen, waar iedereen maar een klein deel van het geheel oplost. Maar als één sterk geheel waarin iedere afdeling weet wat er binnen het gehele bedrijf gebeurd, waar iedereen met elkaar communiceert en mensen efficiënt met elkaar samenwerken aan documenten en projecten. Wat is onze achtergrond? Als medewerker van een bedrijf hebben wij dit zelf ervaren. Een korte opsomming van applicaties waar wij mee hebben gewerkt: • Microsoft Outlook voor e-mail • Microsoft SharePoint voor documenten • Salesforce CRM voor het opslaan van klantgegevens en marketinginformatie • Exact Globe voor financiële gegevens • Skype voor chatten Uiteraard werkt de ene afdeling meer met financiële gegevens en de andere meer met documenten, maar de essentie blijft hetzelfde. Iedere medewerker gebruikt software die hem ‘zogenaamd’ helpt om zijn werk efficient te doen. ‘Zogenaamd’ omdat informatie over klanten, leveringen en resultaten in verschillende systemen staat. Is deze inefficiëntie noodzakelijk of is het zo gegroeid in de loop der jaren? Wat is onze uitdaging die wij met ons concept op willen lossen? Met de naam New Day at Work willen wij aangeven dat wij het anders gaan doen. Niet omdat wij denken dat het nodig is, maar omdat signalen van medewerkers erop wijzen dat het te veel wordt. Te veel verschillende software producten om mee te werken. Te veel informatie die overal wordt opgeslagen. Dit helpt werknemers niet efficient en toekomstgericht voor een bedrijf te werken. Wij zijn nu bijna een jaar bezig om dit probleem voor bedrijven op te lossen. In juni 2011 willen wij de eerste versie van het online software product New Day at Work lanceren. De eerste versie zal gericht zijn op het onderling communiceren, delen van documenten en het opslaan van klantengegevens. Waar in het verleden vaak drie producten voor nodig waren, volstaat met New Day at Work. Vanuit dit startpunt willen wij steeds meer onderdelen toevoegen aan New Day at Work. Om uiteindelijk het ultieme doel te realiseren: efficient werken, door middel van één online softwareproduct. Wat voor feedback hopen wij te krijgen: Wij zoeken ondernemers die ons willen helpen met de verdere ontwikkeling van het zo efficient mogelijk laten werken van werknemers. Ondernemers die net als wij geloven dat bedrijven veel efficiënter moeten werken om het maximale uit organisaties te krijgen. Met die input willen wij blijven luisteren naar wat u bezig houdt. U krijgt handvaten aangereikt om te kijken naar de efficiëntie binnen uw eigen bedrijf. Uw bedrijf wordt daarmee constant onder de loep gehouden om de interne bedrijfsvoering te verbeteren. Afhankelijk van het aantal reacties zullen wij meerdere sessies in Nederland plannen om uw mening te horen en onze passie te delen! Wij zijn twee jonge ondernemers die alles zelf gefinancierd hebben. Wij proberen dit zo lang mogelijk vol te houden om vervolgens te zoeken naar andere financieringsmogelijkheden. De weg die wij zijn ingeslagen en waarin wij geloven, willen wij niet verlaten! Het New Day at Work team bestaat uit 6 ontwikkelaars, 2 testers, 1 designer en 2 marketeers. Naast dit ervaren team hebben wij uw kennis nodig om de manier van samenwerken en informatie delen definitief te veranderen! Samen weten we meer, kunnen we meer. Samen staan we sterk! Laat uw reactie hieronder achter
  15. Ik denk als je bepaalde dingen goed aanpakt dat het wel eens kan lukken. De investering om een dergelijk bedrijf op te zetten hoeft niet groot te zijn!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.