Mijn zoektocht naar efficiënt werken is al een tijd bezig. Een maand geleden kwam Microsoft met een nieuw product Office 365. De belofte van Microsoft was productiever en efficienter werken in de "cloud". In mijn ogen hebben ze zich niet aan hun belofte gehouden. Ik heb hierover een column (mod edit, link naar eigen column verwijderd) geschreven, klik op de link als je hem wilt lezen.
Mijn zoektocht duurt voort. Zijn er ondernemers die tips, programma's of andere oplossingen hebben waardoor ik efficiënter kan werken?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
young_professional
young_professional
Mijn zoektocht naar efficiënt werken is al een tijd bezig. Een maand geleden kwam Microsoft met een nieuw product Office 365. De belofte van Microsoft was productiever en efficienter werken in de "cloud". In mijn ogen hebben ze zich niet aan hun belofte gehouden. Ik heb hierover een column (mod edit, link naar eigen column verwijderd) geschreven, klik op de link als je hem wilt lezen.
Mijn zoektocht duurt voort. Zijn er ondernemers die tips, programma's of andere oplossingen hebben waardoor ik efficiënter kan werken?
Twitter: www.twitter.com/newdayatwork_nl
Blog: www.newdayatworknl.wordpress.com
E-mail: contact@newdayatwork.com
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/31933-op-wat-voor-manier-probeert-u-effici%C3%ABnt-te-werken/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag