Ga naar inhoud

Reclame KPN: minder tikken

Geplaatst:

willemj

Kwam er zelf stomtoevallig achter dat de KPN inmiddels de mogelijkheid biedt om onbeperkt te bellen naar vaste nummers voor een vast bedrag (14 euri) per maand zonder tikken met een normaal abonnement. Blijkbaar zijn de reclamekosten te hoog om dat op tv wereldkundig te maken dus help ik ze maar een handje ;D Even je rekening controleren dus of je kunt besparen, ben zelf in ieder geval blij met de factuur die ik net binnen kreeg.

Featured Replies

Geplaatst:

Marielle Winarto

Ik had er inderdaad ook nog niet van gehoord. Ben benieuwd wat ze nog meer voor leuke verborgen aanbiedingen hebben.

Geplaatst:

Persoon

Ik maak daar inderdaad ook al even gebruik van en dat is goed terug te zien op de factuur. De reclame zal wel komen, want zo heeft KPN ook al geruime tijd het 'online backuppen' (voor 5 euro per maand) als dienst. Dat zie je nu de laatste weken pas in de media terug.

Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is!

Geplaatst:

R.I.P. - Benm

Ik denk dat kpn het wel wereldkundig zal maken, zeker omdat kabelaars en dergelijke al tijden zulke constructies aanbieden, en hun techniek op een moment ook wel betrouwbaar zal worden.

Nu nog een partij die een goeie deuk slaat in de idiote tarieven voor bellen naar een gsm :)

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.