Ik heb een idee opgedaan die makkelijk uitvoerbaar is.
Ik ben 21 jaar en studeer Marketing en Communicatie. Ben dus nog zeer onervaren, maar wel zeer enthousiast en ambitieus. Ondernemingsplannen en marktonderzoeken komen veelvuldig aan de orde tijdens mijn studie, dus ik ben mij er zeer van bewust dat deze een grote bijdrage leveren aan nieuwe concepten.
Wel vraag ik jullie om opbouwende kritiek! Aangezien ik heb geconstateerd dat hier veel mensen met kennis en inzicht actief zijn.
Ik hoor u denken, hoe kan ik kritiek geven zonder enige informatie?
Let op:
"U kunt hier een berichtje achterlaten dat u wel bereid bent om naar het idee te luisteren en deze te bekritiseren. Dan stuur ik u een mail met enige uitleg."
Dit lijkt mij een veilige manier, andere manieren zijn ook welkom. Deze kan ik dan tzt verwerken.
Ik hoop op positieve respons.
Met vriendelijke groet,
Marvin
www.allsexstuff.nl -- de sexshop voor al uw seksuele wensen!
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
marvino002
marvino002
Beste kenners van het ondernemerswezen,
Ik heb een idee opgedaan die makkelijk uitvoerbaar is.
Ik ben 21 jaar en studeer Marketing en Communicatie. Ben dus nog zeer onervaren, maar wel zeer enthousiast en ambitieus. Ondernemingsplannen en marktonderzoeken komen veelvuldig aan de orde tijdens mijn studie, dus ik ben mij er zeer van bewust dat deze een grote bijdrage leveren aan nieuwe concepten.
Wel vraag ik jullie om opbouwende kritiek! Aangezien ik heb geconstateerd dat hier veel mensen met kennis en inzicht actief zijn.
Ik hoor u denken, hoe kan ik kritiek geven zonder enige informatie?
Let op:
"U kunt hier een berichtje achterlaten dat u wel bereid bent om naar het idee te luisteren en deze te bekritiseren. Dan stuur ik u een mail met enige uitleg."
Dit lijkt mij een veilige manier, andere manieren zijn ook welkom. Deze kan ik dan tzt verwerken.
Ik hoop op positieve respons.
Met vriendelijke groet,
Marvin
www.allsexstuff.nl -- de sexshop voor al uw seksuele wensen!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/9995-nieuw-idee-opbouwende-kritiek-gevraagd/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
15 antwoorden op deze vraag