Nou, dat ligt iets anders, een mediator schakel je specifiek in voor een conflictsituatie, wat mij in dit geval 'overkill' lijkt. En dan heb ik het nog niet over de kosten... Als ik jou situatie moet inschatten (en daar hebben jij en ik eerder al uitvoerig schriftelijk en telefonisch over van gedachten gewisseld, dus ik ben een beetje op de hoogte), is jouw vraagstelling nu behoorlijk breed, maar al wel oplossingsgerichter geformuleerd, namelijk 'verbetering van communicatie', waarvoor externe coaching/ondersteuning uitsluitend op jouw initiatief kan worden 'ingevlogen' en voortgezet zolang jij dat noodzakelijk vindt, jij bent daar immers opdrachtgever in. Bij mediation stopt het meteen als één van de partijen afhaakt... en wat jij hier wenst is géén taak voor een mediator. De vraag is nu of jij open staat voor maatwerk coaching/ondersteuning of het eerst uit wilt laten groeien tot een conflict en dan in het altijd duurdere (mediation/juridische) traject terecht wilt komen? Aanvullend: Als ik lees dat andere medewerkers in 20 uur tien klussen kunnen doen, waar je deze medewerker omgerekend ook 20 uur uitbetaalt voor slechts vier(!) dezelfde klussen, doe je jezelf toch enorm tekort als je deze situatie in stand houdt?