Hallo mensen,
Zo terug van weggeweest, maar een hoop moeten regelen voor het bedrijfje en dan dus ook visitekaartjes....... >:(
Ik dacht, laat ik het proberen goedkoop maar ook kwalitief gezien goed doen. Nou dan kom je dus al gauw uit bij een copyshop. Wat een drama.........
Ik had alles netjes digitaal aangeleverd (Word), ik heb een niet-standaard lettertype, maar deze had ik ook aangeleverd. OK zeiden ze, we gaan ermee aan de slag, maken een proefdruk en als die goed is dan ga we daadwerkelijk produceren. Zo gezegd zo gedaan :-\
Proefdruk was goed, dus produceren maar....Visitekaartjes waren klaar, er klopt geen ene moer van. Kleuren niet origineel, lettertypes niet goed, niet vet gedrukt, half gedrukte lettertypes, lijntjes om de kaartjes, niet de juiste papierdikte, etc.. Dus gezegd: "Nee, zo hoef ik ze niet en betaal ik dus ook niet". Vervolgens gaat de eigenaar helemaal uit z'n dak, begint te schreeuwen, loopt weg, zeer merkwaardig. OK nieuwe afspraak gemaakt met andere medewerker, deze heeft het netjes afgehandeld, maar wilde extra kosten in rekening brengen :o Ook dit weer opgelost. Vervolgens even nagebeld met de eigenaar, waarom dat nou zo moest allemaal? Ik kreeg te horen, het is toch netjes opgelost zo, dus waar hebben we het over. En daar mocht ik het mee doen. Vervolgens heb ik deze man veel klanten toegewenst.......
Dus de moraal van dit verhaal: Betaal maar iets meer, voor een betere service en ga vooral niet proberen verhaal te halen, want problemen oplossen en een stuke after-sales bij de copyshop, dat willen ze niet!
Groeten, Daan