Daan123

Junior
  • Aantal berichten

    28
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

Daan123's trofeeën

  1. Dat is wel erg kort door de bocht. Ik heb meerdere positieve reacties gehad op de site (niet alleen kennissen en vrienden). Ik heb nou niet het idee dat de site er "niet uit ziet". Het is simpel opgezet, maar dat was ook het idee: keep it simple! De site is enerzijds een informatief middel anderzijds een "promotie" middel. Maar goed, genoeg over de site. Verder nog interessante tips voor het werven van klanten?
  2. Blijft lastig. Wat is er mis met die site :-\ ? Die site is inprincipe alleen maar bedoelt voor informatie. De daadwerkelijke producten/diensten moeten professioneel zijn (en dat zijn ze). Ik ben het met je eens dat het geen professioneel ontworpen site is, maar dat is ook nooit de intentie geweest. Maar tips zijn natuurlijk welkom.
  3. Hallo allemaal, terug van weggeweest. Druk bezig geweest een potentiele klant binnen te halen. Afspraak gemaakt, offerte gestuurd, 3 tot 4 keer gebeld, uiteindelijke resultaat: "Goede en duidelijke offerte, helaas zitten we midden in een overname dus wachten we met het investeren in onze IT infrastructuur. Als we het e.e.a. gaan aanpakken bellen we u direct op." Tja dan heb je daar toch wel wat tijd en energie ingestopt en uiteindelijk wordt het niks. Ik moet zeggen dat is op dat moment toch wel even balen. Wie heeft er nog tips om toch 's wat klanten te gaan binnenhalen? Groeten, Daan (http://www.sbc-networks.nl)
  4. Dat bedoel ik dus...... En als je er dan normaal over probeert te praten (oplossing vinden), dan zijn ze niet thuis. Ik vind het een vreemde manier van zaken doen, meen ik echt.
  5. Victor, bedankt! Jij ook van die slechte ervaringen met een copyshop begrijp ik? Groeten, Daan
  6. Het is niet zo dat ik erg veeleisend bent, maar je mag verwachten dat het resultaat in ieder geval lijkt op hetgeen je aangeleverd hebt?! Het uiteindelijke resultaat is goed. Maar om het e.e.a te bespreken, (daar gaat het me voornamelijk nu dus om), moet je dus bij deze copyshop niet aankomen. Verder is het natuurlijk zo, dat de ene copyshop niet de andere is, dat weet ik wel. Maar de gang van zaken bevalt me niet en op deze manier zal ik natuurlijk niet meer teruggaan naar een copyshop. Andere mensen hebben wellicht betere ervaringen en daar ben ik blij om, maar ik ben toch wat minder positief geworden. Maar ja, verder is het goed gekomen!
  7. Hallo mensen, Zo terug van weggeweest, maar een hoop moeten regelen voor het bedrijfje en dan dus ook visitekaartjes....... >:( Ik dacht, laat ik het proberen goedkoop maar ook kwalitief gezien goed doen. Nou dan kom je dus al gauw uit bij een copyshop. Wat een drama......... Ik had alles netjes digitaal aangeleverd (Word), ik heb een niet-standaard lettertype, maar deze had ik ook aangeleverd. OK zeiden ze, we gaan ermee aan de slag, maken een proefdruk en als die goed is dan ga we daadwerkelijk produceren. Zo gezegd zo gedaan :-\ Proefdruk was goed, dus produceren maar....Visitekaartjes waren klaar, er klopt geen ene moer van. Kleuren niet origineel, lettertypes niet goed, niet vet gedrukt, half gedrukte lettertypes, lijntjes om de kaartjes, niet de juiste papierdikte, etc.. Dus gezegd: "Nee, zo hoef ik ze niet en betaal ik dus ook niet". Vervolgens gaat de eigenaar helemaal uit z'n dak, begint te schreeuwen, loopt weg, zeer merkwaardig. OK nieuwe afspraak gemaakt met andere medewerker, deze heeft het netjes afgehandeld, maar wilde extra kosten in rekening brengen :o Ook dit weer opgelost. Vervolgens even nagebeld met de eigenaar, waarom dat nou zo moest allemaal? Ik kreeg te horen, het is toch netjes opgelost zo, dus waar hebben we het over. En daar mocht ik het mee doen. Vervolgens heb ik deze man veel klanten toegewenst....... Dus de moraal van dit verhaal: Betaal maar iets meer, voor een betere service en ga vooral niet proberen verhaal te halen, want problemen oplossen en een stuke after-sales bij de copyshop, dat willen ze niet! Groeten, Daan
  8. Dat is juist de uitdaging, een originele actie bedenken. Ik heb wel wat in m'n hoofd, maar moet het nog verder uitwerken. Wat kosten nou zo'n 100 á 150 visitekaartjes? Groeten, Daan
  9. Ja, dank je wel. Ik wil inderdaad mooie professionele visitekaartjes, eventueel nog tips waar ik deze het best kan bestellen? Ontwerp is al klaar. Ik zit nog te twijfelen welk materiaal ik het best kan bestellen. Muismatjes, sleutelhangers, slot en sleutel, etc. Ben er nog niet helemaal uit, maar komt wel. Voorlopig eerst alle "administraties" op orde maken en dan verder. Groeten, Daan
  10. Yes, Yes, het is vandaag zover, vandaag officieel van start gegaan. Visitekaartjes, promotiemateriaal, etc, hard mee bezig. ;D Straks alvast domeinnaam aanvragen op internet en aan de slag. Dames en Heren, we spreken elkaar weer. ;) Daan
  11. Ik heb al aardig wat sites gevonden met "relatiegeschenken/promotiemateriaal". De prijzen vallen me best mee. Wat ik dan uiteraard wel wil, is dat m'n logo meegedrukt wordt op 't een of ander. Kost iets meer, maar ik hoop zo dat ik dan iets beter herinnerd word. Vandaag in ieder geval naar de kvk. ;D Daan
  12. Toevallig nog tips voor het meesturen van promotie materiaal (muismatten, sleutelhangers, whatever)?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.