bebob

Newbee
  • Aantal berichten

    3
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer in spe
  • Geslacht
    Male
  • Voornaam
    Bob
  • Achternaam
    Baeyens

Bedrijfsinfo

  • Plaats
    Antwerpen

bebob's trofeeën

  1. Leuk verhaal, ik kende het niet eens.. Op het eerste gezich lijkt me dit puur boerenbedrog, maar de vergelijking met MIDI deed me iets bedenken.. : Neem een computer game engine waarin textures, physics, skeletal animation algorithmes, belichtings algorithms, etc zitten. Voeg daar nu een scene definitie aan toe (bv enkel camera waypoints en beschrijving van beweging van de actoren) en je verkrijgt een "film" met een *absoluut* minimum aan variabele informatie. En idd, verander 1 bit, en Buzz Lightyear crasht :) Zo krijg je een animatie die je met geen mogelijkheid mbv DivX of zo terug zo klein kan maken als enkel de originele scene beschrijving, en zaken als kleurenpallet, beelden per seconden en zelfs resolutie hebben absoluut geen impact op de grootte van het bestand. Misschien werkte sloot zijn algorithme op een soort gelijk principe ? Het feit dat hij een 300 Mb opslag nodig had lijkt hierop te wijzen..
  2. Hoi allemaal, Geweldige bron van informatie deze site ! Toch voor iemand als ik die al geruime tijd op een businessplan zit te broeden. Vraagje: heeft iemand hier een idee van de kostprijs voor het maken van spuitgietwerk ? Prototyping, matrijzen en productie ? Concreet: stel dat je een beperkte oplage zou moeten maken van kunstof dashboards (enkel de behuizing) voor een motorfiets; zowat een A4 groot,10-15cm hoog, complex afgerond, (spat)waterbestendig, en met een doorschijnende bovenkant... hoe pak je zoiets aan ? Wat kost het ? Initieel heb ik slechts 1 prototype nodig, achteraf voorzie ik een productie van een duizendtal (per model). Het product dat ik zou willen ontwikkelen zou oorspronkelijk de bestaande clusters gebruiken, maar om technische redenen kan dit niet... Iemand enige idee, tips ? thx, Bob
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.