Hoe was de borrel gisteren?
Bedankt alvast voor de reacties en tips. We nemen ze stuk voor stuk ter harte.
Om te beginnen met het beantwoorden van jullie vragen:
Leadz wil DE internetspecialist zijn in dienstverlening. Een overzichtelijk, objectief en effectief platform voor het doen van zaken. Wij willen ons niet binden aan marktpartijen, maar elke klant een zo groot mogelijke garantie geven van de best haalbare deal.
Klinkt dit te wollig? OK, in harde cijfers dan: Voor maart 2006 willen we 15.000 advertenties op de site hebben gehad. En de tool zijn geweest waarmee zo’n 3.000 deals tot stand zijn gekomen.
Uiteraard zetten we vol in op mond-op-mond reclame, optimalisering van de site en al hetgeen we op eigen kracht kunnen bereiken. Maar we willen voorkomen dat we worden ingehaald door de concurrentie. Daarom willen we ook andere instrumenten gebruiken om onze naamsbekendheid te vergroten. Zoals internetmarketing en vrachtwagenreclame (inmiddels interessante deals gesloten, via Leadz :D). Maar doen we ook ons best om via banner x-change (kosteloos) en SEO de herkenbaarheid van het merk te vergroten.
Door de marketing goed uit te kienen, prognotiseren we dat elke in promotie geïnvesteerde euro ruim het dubbele aan omzet oplevert.
Ties, ik heb een groot deel van je columns inmiddels gelezen. Toch mis ik nog een aantal antwoorden. Daarom hierbij nogmaals de vragen van dit moment. Willen jullie de moeite nemen ons van wat inhoudelijk commentaar te voorzien?
· Participaties, aandelen of leningen aanbieden?
· Mogelijkheden van een 2e investeringsronde?
· Hoe kunnen we ‘verwatering’ zoveel mogelijk tegengaan?
· BV of VOF (jaaromzet 2006 geraamd op circa 150k)?
· Notarieel vastleggen van de afspraken met investeerders?
Heel veel dank voor jullie support!