edmar

Junior
  • Aantal berichten

    10
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer in spe

edmar's trofeeën

  1. Hallo allemaal, dank je wel voor jullie reaktie's, er is nog heel wat stof tot nadenken.... Op zich vind ik het allemaal erg interessant, en neem de punten zeker mee in mijn beslissing Greetzzz Marianne
  2. Hallo Okidoki, Ja, dat is ook een optie, maar lijkt mij juist duurder omdat de tussenpersoon / dienstverlening ook aan haar wil verdienen. Heb je uitgezocht wat zij zou kosten per uur als je haar zelf in dienst had genomen. Hoe oud is deze persoon? Thanks
  3. Hallo Mieke, Het is een bestaande zaak, de jaarcijfers etc van de laatste jaren heb ik reeds in mijn bezit. Voor mij wordt het wel een ander verhaal omdat ikzelf niet 6 dagen per week van 's morgens vroeg tot sluitingstijd wil gaan werken, en dus personeel nodig heb, dat is dus hetgene wat ik goed moet incalculeren. Maar bedankt voor de tip. gr. Marianne
  4. Hallo Rien en Mieke, Ik ben wel blij met jullie reaktie's Het is voor mij een hele stap, die ik in een korte tijd moet beslissen! Hoe meer ik hoor, lees etc, hoe meer ik mee kan nemen voordat ik daadwerkelijk de knoop doorhak. Gr. Marianne
  5. Hoi Mieke, Ik werk nu in een vlaaienwinkel c.q. coffeecorner / lunchroom. Zoiets kan ik ook overnemen, dus detailhandel / horeca Gr. Marianne
  6. Wie weet er antwoord op mijn eerste vraag: Wat kost een dame van 20 jaar werkelijk per uur, naast het bruto salaris?? Hoe hoog is het werkgeversdeel aan belastingen, verzekeringen etc....
  7. Hallo Mieke, Dank je wel voor je reaktie, ik neem dit mee in mijn beslissingen. Wat ben je nu op jaarbasis kwijt? En is dat alleen voor de administratie of ook voor het opmaken van 2x een salaris? De eerdere forumreaktie die ik ontving, was berekend op een interne boekhouder. Vandaar dat dan de kosten waarschijnlijk lager kunnen zijn. Groetjes Marianne
  8. ik bedoel de kosten die ik kwijt ben voor mijn boekhouding + salarisadministratie bij een administratiekantoor
  9. [edit admin] titel aangepast Ik ben van plan een eenmanszaak te gaan starten met een dame van 20 jaar (20 uur / per week) en een meisje 17 (8 uur per week) ???Welke kosten ga ik als werkgever nog tegenkomen naast het brutoloon voor mijn werknemers? Ikbedoel hiermee het werkgeversdeel voor verzekeringen en loonbelastingen. ???Wat kost ongeveer een boekhouder die ook de salarisadministratie gaat doen voor beide dames ???Welke verzekeringen moet ik afsluiten als het een winkel betreft
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.