carola

Junior
  • Aantal berichten

    8
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer
  • Geslacht
    Male

carola's trofeeën

  1. nou, hartstike bedankt voor alle reacties. ik denk dat ik het op een vel stickers ga printen. maar, nu wil ik het gaan versturen...... wat is de goedkoopste manier om dat te doen? en is dat ook de beste manier?
  2. ja, dat had ik gelezen. maar in wat voor soort bestand moet ik het dan downloaden? in elk geval in word of excel. maar wordt dat dan alle adressen achter elkaar of 1 adres per pagina. stel dat ik een stickervel neem, wat kan ik dan het beste downloaden?
  3. ja, ik heb het gevonden. bedankt voor de informatie, nu kan ik weer verder. groet carola
  4. stel dat ik het via een stickervel ga doen, hoe krijg ik ddan die adressen vanuit de kvk op mijn computer?
  5. hoi wouter, bedoel je zo'n stickerprinter? waarmee je van die langwerpige stickers kunt printen? (2cm x 7cm ongeveer?)
  6. ik heb flyers laten drukken voor ons bedrijf. ik heb op de site van de kvk gezien dat ikj daar aan adressen kan komen van bedrijven die ik wil benaderen. maar nu is de vraag: hoe krijg ik die namen op envelloppen of stickers oid? schrijven is veel werk en staat niet proffessioneel. zijn er bedrijven die dat doen? of kan dat ook via de kvk? wie weet dit? alvast bedankt
  7. dus julie bergen je facturen op onder het factuurnummer? niet onder de naamvan de klant? want dat was eigenlijk wat ik wou doen.
  8. ik zwerf al een paar dagen rond op dit forum. mijn vriend en ik zijn een eenmanszaak begonnen (nouja, mijn vriend is de zaak begonnen,ik doe de administratie) omdat dit voor mij ook de 1e keer is dat ik een bedrijf begin is het allemaal maar moeilijk om alles te volgen. ik heb het allemaal op school gehad, maar dat is uit de boeken ::) en het is al zo lang geleden. nou ben ik in excel aan het proberen de facturen te maken en ik moet een debiteuren nummer invoeren op de factuur. is dat verplicht? en mag dat een verzonnen nummer zijn? en hoe hebben jullie heel de administratie op orde? ik bedoel, hebben jullie overal een andere map voor? bv. 1 map voor inkoop, 1 voor verkoop, 1 voor inkoop voor de zaak enz. kortom, hoe hebben jullie dat allemaal op orde? (ik heb nog een aantal vragen meer, maarja, je moet ergens beginnen he)
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.