DanielleWebwinkel

Newbee
  • Aantal berichten

    2
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer
  • Geslacht
    Female

DanielleWebwinkel's trofeeën

  1. Bedankt allemaal! Het leek me niet netjes om alles wat de klant me mailde hier te vermelden, maar ze ging erg op de persoonlijke toer, dat ik mijn klanten niet serieus neem en dat ze mij onprofessioneel vond, dat ik naar mezelf moest kijken, betreffende de inschattingsfout waar ik de klant op wees. Het is heel moeilijk om daar dan niet op te reageren. Ik ben natuurlijk wel gewoon vriendelijk en netjes gebleven, maar ja, een stukje menselijkheid speelt ook mee en ik kan nou eenmaal slecht tegen onrecht :-\ Maar ik denk dat jullie wel gelijk hebben, trots opzij en beschuldigingen over mijn schouder gooien, al is het nog zo onterecht. Nogmaals bedankt voor de supersnelle reactie's en jullie wijze raad. Dat waardeer ik heel erg! Fijne feestdagen voor iedereen en een succesvol 2007 toegewenst! Groetjes Danielle
  2. Hallo allemaal Ik heb een geschil met een klant waar ik niet helemaal uitkom. Misschien kan iemand mij raad geven? Een klant bestelt voor ca. € 55,- diverse artikelen via onze webshop. Klant betaalt vooruit en krijgt de artikelen na betaling geleverd. Na 2 dagen krijg ik een boze mail waarin de klant zegt dat zij de helft van de bestelling tegen vindt vallen. De klant vindt mijn artikelen "belachelijk duur" voor wat zij krijgt, namelijk zij vindt achteraf de artikelen toch te klein. In de webwinkel is een duidelijke kleurenfoto van elk artikel te zien. De maat staat er bij (op de mm nauwkeurig), de prijs en zelfs het materiaal. Daarom wijs ik de klant vriendelijk op het feit dat zij hier zelf voor gekozen heeft, toen zij het bestelde. Aangezien alle relevante informatie vermeld staat bij het artikel. De klant wist vooraf de maat en de prijs. Omdat de klant dit artikel achteraf niet kan gebruiken, wil zij de rest van de bestelde artikelen ook niet meer hebben. De klant zegt dat zij recht heeft, om binnen 7 dagen zonder opgave van reden, haar geld terug te krijgen. De agressieve manier van benaderen van de klant stuit mij erg tegen de borst en ben het niet met haar eens. Ze is beschuldigend bezig. Normaal geef ik altijd het geld terug als de klant dat graag wil, of zoeken we naar een oplossing. Heeft de klant in dit geval echt recht op geld terug? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Danielle
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.