Het bedrijf waar ik werk heeft op dit moment nog geen uitgebreid relatiebeheer programma.
Op dit moment houden we de relaties bij in Cash. Dit is echter niet uitgebreid. De facturatie, offertes, pakbonnen enz doen we allemaal nog in word met een excel werkblad erin voor de berekeningen.
Het bedrijf verkoopt horeca, project en terrasmeubilair.Door de groei willen we het en ander automatiseren.
Nu willen we graag een programma aanschaffen met relatiebeheer, documentbeheer, voorraadbeheer en een mogelijkheid tot het creeren van een webwinkel binnen het programma.
Het programma moet aan de volgende eisen voldoen:
Het kunnen versturen van een mailing
Het kunnen maken van facturen, pakbonnen, offertes enz met behoud van de opmaak in word.
Ondersteuning van een webwinkel
Het kunnen bijhouden van de voorraad
Goed onderscheid tussen Nederland, Europa en buiten Europa
Het kunnen uitprinten op een etiketformaat
Onderscheid tussen leveradres en postadres.
Nu zaten we zelf te denken aan Mamut. Heeft iemand misschien ervaringen met het programma?
Als iemand een alternatief programma weet wat beter is zou ik het ook graag willen weten.
Alvast bedankt,
[titel verduidelijkt - mod]