De bank heeft alleen maar "nee" gezegd op basis van de 1e kwartaal cijfers. Verder hebben wij geen tips gekregen en ik zou ook zo 1,2,3..... niet weten hoe ik hier nu op terug moet komen bij de bank.
Het punt waar wij, ten opzichte van de rest, denk ik sterker in zijn is dat wij totaalpakketten aanbieden. Iemand huurt bijvoorbeeld iets en binnen die prijs zit een groot aantal zaken. Men hoeft dus maar weinig apart te huren cq aan te schaffen.Verder krijgen wij van veel klanten de complimenten over de manier waarop wij voor hun klaar staan. De service die wij bieden wordt ernorm gewaardeerd. Men geeft ook aan dat ze daarom eerder bij ons zullen komen dan bij de concurent. Dit is ook duidelijk te merken aan het groot aantal terugkerende klanten.
Voor wat betreft de klantenbinding, daarvoor heb ik een klantenbestand gemaakt vor de email waarbij ik mailingen kan versturen. Wij hebben deze week onze internetwinkel gelanceerd en ik heb onze bestaande klanten via een e-mail op de hoogte gebracht. Klanten nemen geregeld visitekaartjes mee om die vervolgens aan anderen uit te delen of om andere mensen van ons op de hoogte te stellen.
Wat betreft die overige activiteiten? Daar ga ik zeker mee aan de slag! Jij adviseerd dus om een lijst van diensten te maken (ala flyer) en die in een mailing naar verschillende bedrijven te sturen?
Dank voor de informatie!