Ga naar inhoud

Adwesley

Newbee
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  1. Beste Adwordsgoeroe's Kennen jullie de functie kwaliteitsscore al? Het is namelijk niet zo dat Google alleen kijkt naar een CTR en een CPC. Google wil namelijk ook dat de relevantie van de pagina achter de Ad aantrekkelijk is voor haar gebruiker! Je moet er dus voor zorgen dat je "landingspagina" in orde is! Jouw positie in Google wordt dus bepaald door 3 dingen, die allen even zwaar wegen, namelijk: CTR x CPC x Relevantie (kwaliteitsscore). Als jouw relevantie hoger is dan die van je concurrent, dan hoef je dus minder te betalen om hoger te komen! Als je hoger komt, zal automatisch je Clicktrough verbeteren, waardoor je "nog" hoger komt te staan! Je CPC kan dus opnieuw omlaag! Zorg er ook altijd voor dat je meerdere tekstads tegelijk hebt draaien! Hierdoor kun je minderscorende uit zetten! Voeg dan weer direct een nieuwe toe, zodat je (na een periode van ongeveer een week) weer kunt optimaliseren! Probeer deze ad eens: Jouw Product Ben jij op zoek naar "jouw product" dan vind je hier de goed... Uwsite.nl de 3puntjes (...) wekken het gevoel om verder te lezen! De clicktrough zal zeker omhoog gaan! Wes

Je kan ons ook vinden op LinkedIn:

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.