kayintveen

Junior
  • Aantal berichten

    6
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer

kayintveen's trofeeën

  1. hoe bedoel je dit precies? als je facturen stuurt naar je klanten kan je toch niet zomaar het als 1 grote factuur inboeken? en wat doe je met je kosten voor je psp. dit wordt verwerkt in het uitbetaalde bedrag en krijg hier geen concrete factuur voor. alleen een credit van inkomste + kosten
  2. Beste Higherlevel leden. Zojuist zijn wij een winkel gestart voor online Slipper verkoop. Alleen zit ik administratief een beetje vast. Wij maken gebruik van 3 betaal opties. 1. iDeal via Mollie (die wekelijks wordt uigekeerd) 2. Paypal (die uit wordt gekeerd wanneer ik wil) 3. Overschrijven per bank Hoe kan ik dit het beste administrern. aangezien ik elke week een smak geld van Mollie krijg. en betalingen heb op paypal en bank. volgens mij komt dit heel vreemd in de boekhouding namelijk. als ik namelijk 1000 euro aan (10tal)producten verkoop en die met ideal betaald worden krijg ik eind van de week 990 euro op mn rekening (min 10 euro transactie kosten). hoe boek ik dit juist in. moet ik facturern maken per klant. of is het handig gewoon de orders te gebruiken om naar de klant te sturen (hier staan ook bedragen + btw e.d. op) en zelf 1 grote factuur in te boeken. of hoe gaat dit het beste in zijn werk. van mollie krijg ik namelijk elke week een creditfactuur van die 990 euro bijvoorbeeld. moet ik deze ook inboeken als inkoop bijvoorbeeld? Zelfde verhaal met paypal. ik hoor graag van jullie. Edit, reeks links naar eigen site weggehaald
  3. er is geen overeenkomst afgesloten. niet schriftelijk en niet mondeling. ik zal in ieder geval de alg. voorwaarden opvragen
  4. het gaat om een jaarlijks abonnement ja. Hosting pakketten en dergelijke. maar ik kan toch zeggen dat ik niets meer wil verlengen?
  5. Ik vroeg mij het volgende af. ik zou graag met een bedrijf waar ik een geschil mee heb al mijn diesnten willen opzeggen. echter staat er nog een som facturen open. deze wil ik pas betalen nadat het geschil is opgelost. is dit mogelijk of kan de leverancier mij verplichte eerst te betalen voor ik het kan opzeggen?
  6. je bedrijfs administratie en inversteringen op orde hebben is 1. maar je persoonlijke financien ordenen, budgeteren en beheren is een ander verhaal. Hoe doen jullie dit, en doen jullie dit uberhaupt. je hebt tegenwoordig een prachtig arsenaal aan webapps en andere applicaties. maar alles wat er goed uitziet is alleen $ of alleen via amerikaanse en canadeese banken. mint.com quicken.com (online) Microsoft money (dollar gefocussed) allebij volgens mij super goeie applicaties maar alleen amerikaans... wat ik zoek is een programma waar ik mijn financien kan importeren via qif, mt940, txt enz. en dit kunnen koppelen/taggen aan categorieen (auto, lunch enz) graag zou ik dan willen zien wat ik deze en wat ik vorige maand heb besteed aan mijn auto. of aan onzinnige spullen enz. en een grafiek of dit oploopt of minder wordt. hoor graag jullie ervaringen. [titel aangepast - mod]
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.