Robert2

Newbee
  • Aantal berichten

    1
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer

Robert2's trofeeën

  1. Hallo, Momenteel verleen ik wat ICT diensten aan wat MKB bedrijven. Ik heb een eenmanszaak, en ben derhalve niet altijd in staat op adequaat te reageren op support vragen van klanten (bezig bij andere klant, vakantie, etc). Nu ken ik een tweetal ICT eenmanszaken die ik wellicht wil gaan inschakelen op het moment dat ik het te druk heb. Klant belt mij op, ik beslis dat ik iemand in moet schakelen, bedrijf dat ik wil inschakelen stuurt iemand naar de klant om probleem op te lossen, financiele afhandeling en klaar. De vraag is nu: op welke manier kan ik voorkomen dat het bedrijf dat ik wil inschakelen direct contact gaat opnemen met de klant waar ik hem naartoe stuur, om zodoende zijn eigen bedrijf naar binnen te fietsen? (mond-op-mond reclame, folder materiaal verspreiden, etc). Kan ik dit afdekken in een NDA of geheimhoudingsverklaring? Heeft iemand een voorbeeld van zo'n passage in een NDA of geheimhoudingsverklaring? Zijn er andere mogelijkheden om dit af te dekken? Uiteraard is de basis van samenwerking vertrouwen, maar beter alles afgedekt hebben lijkt me zo. Snap ook dat de klant op ieder moment zelf kan beslissen om over te stappen, echter wil ik het niet te makkelijk maken. Heeft iemand hier ideeen over? Dank!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.