Beste TwaBla,
Ja ik ben er echt in getrapt inderdaad. Ik kreeg dit ook nog eens aangeraden door iemand die ik ken en in de regio waar ik woon zie ik het wel in de winkels waar ik kom, dus ik dacht; dit is een goede zet. Maar blijkbaar echt een kat in de zak gekocht, landelijk adverteren voor een prikkie ( is het ook niet echt) bestaat niet.
Ik heb het contract laten checken door een advocaat en typisch is wel dat ze inderdaad een redelijk 'waterdicht' contract hebben, waarbij hun voornamelijk nergens aansprakelijk voor zijn en jij meteen de volle mep van het contract moet betalen als er iets niet goed gaat.
Vanuit bedrijfsmatig perspectief is dit natuurlijk allemaal 'slim' , maar vanuit een klanten perspectief verbaas ik mij dat dit nog zo kan. Ik snap wel dat een b2b contract echt anders is dan die van b2c ( in laatste geval heeft klant meer rechten), maar dit slaat alles.
PS: zie staan dat ik newbee ben maar 'lurk' hier al sinds 2016.