Peter Boiten

Junior
  • Aantal berichten

    7
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

Bedrijfsinfo

Peter Boiten's trofeeën

  1. Ik hoor heel veel mensen hier zeggen "email is niet meer de juiste verkoop kanaal". Daarom wil ik graag even inhaken in deze topic. Is een offline mailing sturen ( brief + cdrom) en daarna nog al je potencieleklanten eens bellen met betrekking tot de cdrom en brief wel een goed idee? Hoor graag jullie reactie. Groet, Peter
  2. Alt teksten is een beschrijving bij een afbeelding bijvoorbeeld Dit zou je standaard door bijvoorbeeld de titel van het product kunnen laten invullen. title attribuut is hetzelfde alleen dan bij een link. Sitemap is een pagina met alle links van je site. tevens kan je een XML sitemap aan google aanleveren. Zo kan deze je site beter indexeren. Aan de structuur kan je nu op dit moment niet veel meer doen. Dat moet je in het begin uitstippelen. Wat ik daarmee bedoel is de manier van hoe jij je content aanbied. Eerst een home - aanbieders - producten. Er zijn nog veel meer punten die kunnen worden veranderd in je site. En ik wil je daar best mee helpen. Als je vandaag contact zoekt met me, dan kunnen we het er even over hebben.
  3. Hoi Linda, Heb net het artikel in de sprout gelezen van je en ben even opzoek gegaan naar je website. Wat jij hebt meegemaakt is een klassieke fout. Overkomt veel meer mensen. Als ik de hele post op higherlevel lees plus alle reacties. Merk ik dat de helft van de mensen niet door heeft wat jouw overkomen is. (is geen misplaatste opmerking, wil niet dat meer mensen de fout in gaan). Veel mensen hebben het hier namelijk over Usabilty en geen zoekmachine optimalisatie! Is wel goed voor het bestel proces usability. Tegenwoordig zijn de zoekmachines de plek waar je goed op moet score. Je kan je bezoekers wel op verschillende manieren binnen halen. Maar veel mensen halen hun bezoek voornamelijk uit de zoekmachines. Nu kan je achteraf heel gemakkelijk zeggen dit was makkelijk te voorkomen. Maar dat is achteraf. Daarom heb ik een puntenlijst hieronder gezet waarbij je moet denken als je een webshop begint of een nieuwe webshop erheen zet. Hoop dat jullie erwat aan hebben. Begin met een keyword/doelgroep analyse. Je moet natuurlijk weten waar je bezoekers opzoeken! En welke bezoekers je wilt bereiken! Daarnaast zijn er een paar standaard punten deze moeten echt in je site zitten! - Metadescription Geen lappen tekst erin zetten. Heeft een beperking op aantal karakters - meta keywords (ja zoekmachines nemen ze weer mee) - Titel - headers tags Dus de H Tags. - zoekmachine vriendelijke urls - alt / title teksten - Sitemap - Juiste structuur van pagina's Dit is de basis zeg maar. Naast de basis zijn er nog een aantal dingen wat ook een must is om je bezoekers beter te begrijpen en je beter vindtbaar te maken binnen de zoekmachines. Installeer google analytics! En ga na waar je bezoekers op binnen komen en weg gaan. Ik kan de lijst nog wel veel uitgebreider maken. Alleen dit was alleen een eye opener! Mocht je meer info willen hebben mail maar even. Daarnaast wil ik gerust webshops van mensen na kijken. Maar goed dat wordt weer te commercieel voor dit informatief stukje! Linda succes en een ding.. Er is nog veel werk te doen. Niet alleen nu maar ook later vergeet dat niet! De markt de doelgroep is in beweging dus laat je site niet stil staan....
  4. Beste, De marketing van een webwinkel kan je op veel verschillende manieren doen. Het ligt vaak aan het product wat je erop hebt staan welke marketing kanalen je het beste in kunt zetten. Persoonlijk zal ik voor de lancering eerst je website optimaliseren doormiddel van Zoekmachine optimalisatie (SEO). Dit omdat het vaak 1 maand duurt voordat je daar een leuk resultaat mee bereikt. Als je eerst live gaat met je webshop en ga je daarna gelijk alles weer veranderen dan worden de zoekmachines niet zo blij. Dus bespreek met je webbouwer welke punten qua zoekmachine optimalisatie hij heeft meegenomen en vraag ook ff extern advies aan. Je kunt daarna als de site live is een doel gaan stellen wat je per conversie wil betalen. Daarnaast moet je gaan kijken hoeveel bezoekers je krijgt via de natuurlijke resultaten en hoe je dit gaat aanvullen dat je bijvoorbeeld elke maand op 3000 bezoekers komt. Nu moet je gaan bekijken welke marketing kanalen je in moet gaan zetten. Misschien: AdWords, Banner campagne, Admarket? Mensen weten nog niet van jou webshop af. Dus je zou eerst branding moeten gaan doen. Of je kan zoal hierboven genoemd gaan werken met een kortingsactie. Ik zou dit doen doormiddel van Google AdWords en een landingpage. Verzamel daarbij zoveel mogelijk email adressen voor een maandelijkse nieuwsbrief om je bezoekers terug te laten komen. Mensen die gamen of cd's kopen doen dat wel het hele jaar. Er komen elke maand nieuwe cd's uit. Alleen de maand jan. is een mindere maand. Maar maak daar gebruik van om je marketing op orde te krijgen. En een flyer actie is leuk voor plaatselijk bereik alleen ik neem aan dat je wilt dat mensen uit heel Nederland bestellen. Er zijn hiernaast nog veel meer marketingtips te verzinnen. Alleen je moet zorgen dat de basis. Je webshop eerst goed scoort binnen de zoekmachines en dan pas links inkopen. Groet, Peter p.s. Mocht je even een half uurtje willen sparren over online marketing mail even.
  5. ben het met je eens Rvdmeer. het is vooral bij zo'n product dat de klant de meerwaarde ervan ziet. Het idee klinkt vaakt heel leuk, alleen (de meeste) klanten kunnen zich niet er een voorstelling van maken. Neem bijvoorbeeld state of art. dit bedrijf doet veel in de autosport deze zal een marketingactie zoals dit heel erg waarderen. Dit omdat ze weten wat de inpact is en daarnaast dat ze ook actief zijn binnen de branche.
  6. Zie het ook als een week van opruimen en het ontwikkelen van nieuwe concepten. Dingen waar je vaak als je voor klanten bezig bent niet aan toe komt. Vooral de einde jaars administratie wordt denk ik ook wel gedaan in deze week. ;)
  7. Hallo, Het klopt internetmarketing in duitsland werkt net even iets anders dan in nederland. Vooral de startpagina's zijn niet aanwezig binnen duitsland. Maar er zijn andere marketingkanelen die wel heel actief zijn in duitsland. - email marketing werkt goed binnen de Duitsemarkt. - Yahoo en Google via hun advertentie systemen. - daarnaast heb je veel lokale portals binnen de Duitsemarkt. Er zijn veel SEM bedrijven actief binnen de Duitsemarkt en ook veel nederlandse bedrijven zijn actief erin. Wij zitten 50km van de duitse grens af dus veel Duitse bedrijven willen zaken doen in Nederland maar ook veel Nederlandse bedrijven in Duitsland. Veel nederlandse ondernemingen kennen daarom de Duitsemarkt ook wel. Het enige wat heel belangrijk is dat je de juiste vertalingen gebruikt. Mocht je meer informatie nodig hebben dan kan ik dat altijd geven. Met vriendelijke groet, Peter
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.