Jump to content

gprincee

Junior
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

Personal info

  • You are:
    maak een keuze
  • How did you find us:
    via een nieuwsbrief

Register

  • What age group do you belong to?
    25-30
  • You are primarily interested in:
    juridische en fiscal
  1. 1 van de grote namen die ik momenteel binnen heb is de Rabobank, PSV, Van der Lande, van Bommel, Sligro, Jumbo, Mars, Maison van den boer, hutten catering en Beter Bed etc. Idd ik kom uit Veghel in Noord Brabant. Om even terug te komen op de Nederlandse merken. Hoe kan ik mijn site nog interessanter maken door meer bezoekers te krijgen?
  2. Zie je! En dit is nou precies wat er gebeurd; Jij praat nu over zolen uit een wafelijzer wat heel veel mensen nog niet eens wisten. Zo probeer ik verschillende dingen los te maken in merken/producten! Als ik hier bijvoorbeeld al praat over hoe jullie Nike zien; dan heb je al snel 10 verschillende en interessante posts. Maar Teun aan jouw manier van win-win-situatie had ik al gedacht. Het concept is in mijn ogen goed maar zijn er nog interessante manieren om mensen bekend te maken met mijn site?
  3. Alleen maar Nederlandse merken dat heb ik er idd vergeten bij te zeggen! En er wordt niet betaald voor roem. Het is echt het verhaal achter Nederlandse merken.
  4. ik doe het ook voor kleine lokale merken.
  5. Achter elk product zit een verhaal, maar dat verhaal wordt niet altijd verteld. Ik ben bezig een website te ontwikkelen die de verhalen gaan vertellen achter merken/producten. Want dit is per slot van rekening de beste marketing voor een product. Want op het moment dat iemand een verhaal kent dat hoort bij een product dan wordt dit vroeg of laat weer aan iemand anders verteld. En op deze manier verspreidt het verhaal zich. Veel verhalen achter producten zijn nog niet bekend en komen straks op mijn website (over 1 week gaat die online) ter sprake. Naast het verhaal achter het merk/product is er ook plaats om als bezoeker een verhaal achter het merk te vertellen. Wat zijn de verhalen en belevenissen van deze; merkenliefhebbers. Ik heb al enkele bekende merken binnen gehaald die voor 125 euro lid werden van mijn concept. Ze zeiden graag te willen investeren in dit concept. Ik wist ze over te halen door een presentatie te geven over waarom NIKE zo bekend is geworden; idd het verhaal/belevenis achter het merk en dat bepaalde subculturen NIKE hebben gemaakt tot dat wat het nu is . Mijn bss-model is dat merken en producten uiteindelijk kunnen adverteren onder hun eigen merk. Wat vinden jullie van het idee? En belangrijker nog zijn er nog tips hoe ik mensen naar mijn website kan krijgen?
  6. ik ga er toch maar eens aan schaven haha
  7. Na mijn 4 jarige hbo opleiding werk ik nu alweer zo'n paar maanden bij een marketing en communicatie bureau. Ik hou mij hier met name bezig met flesjes mineraalwater met persoonlijk etiket maar ook werk ik aan nieuwe innovatieve concepten waarvan ik binnenkort naar ik hoop een GO krijg. Heb dit nu al 3x gepresenteerd en het bssplan is zo goed als af! Beknopte schets van concept dat ik de meeste kans geef: Er is geen bedrijf dat minimaal 1 koffiezetapparaat heeft binnen zijn bedrijf. (sommige meerdere ivm diverse afdelingen). Niet dat mijn collega''s niet interessant zijn maar ik pak af en toe als ik alleen zit het krantje van douwe egberts. Het krantje vol met nieuwe trends in koffieland. Niet denderend interessant maak wel pak en leesvoer! 1x per maand komt de man van douwe egberts het apparaat hervullen en wordt het krantje ingewisseld voor een nieuwe. Ik als creatief afgestudeerd student (23) zie hier een enorm gat in de markt liggen! Wat nou als douwe egberts of cafebar via mij daar een tweede krantje tegen een acceptabele marge neer legt bij het apparaat; een krantje dat aansluit op de achtergrond van het bedrijf of afdeling. 3x per dag pauze is 3x een pakkans. Het distributiekanaal is er dus al wat kosten laag houdt en daarbij is attention gehalte enorm hoog. Het bssmodel is al zo goed als af 95% en ik heb mijn investeerder in de vorm van mijn baas al en ga er over 2 weken mee beginnen maar ben al enorm benieuwd of jullie wat in dit concept zien? En of er eventuele tips zijn in de vorm van opbouwende kritieken! Mvg, Iemand die de crisis met beide handen aanpakt.
  8. lama! Mod edit: ik kende deze nog niet, maar ik neem aan dat je refereert aan de Lama's van BBN
  9. ik snap de P&P strategie wel maar we kunnen we vaststellen dat de nieuwsbrief alleen idd een naamsherinnering is en dat ik daarna naar de website ga om het te lezen? Dat bedoel ik! Is een nieuwsbrief nog wel een nieuwsbrief of gewoon een BANNER in alle inboxen?
  10. Steeds meer bedrijven brengen up to date nieuws over aanbiedingen en nieuwe producten of diensten via de website onder het kopje NIEUWS. Gek genoeg hebben veel bedrijven nog altijd de nieuwsbrief met soortgelijke informatie? Wat hebben bedrijven eigenlijk nog aan nieuwsbrieven behalve dat ze er hun adressenbestand mee kunnen uitbreiden? Ik zeg; weg met de irritantie spamsiaanse nieuwsbrieven! toch?
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept