Valt nog wel mee denk ik. De Gamma bijv heeft op dit moment ook een kras actie, waarbij je je lotnr online registreert en pas in september bekend gemaakt wordt welke (van te voren getrokken) lotnummers gewonnen hebben. Die prijzen hebben ook niets te maken met het Gamma assortiment.
Zolang de mensen gratis loten / kraskaarten kunnen krijgen zullen ze vast wel meedoen, en op die manier kun je mensen toch verleiden tot aankoop. En zo niet, dan hebben ze toch je producten al weer gezien.
De reis naar NYC is relevant, omdat wij amerikaanse levensmiddelen verkopen aan de winkels. Thema is dus 'amerika' als prijsvraag (je moet sparen voor 'subway' letters van NYC).
Zit alleen te twijfelen tussen 'sparen van stickers' of krasloten. Als ik ergens een kraslot bij ontvang gebruik ik deze, maar het zet mij niet aan tot een nieuwe aankoop van het product. Bij het 'sparen van stickers' wil ik altijd meer kopen, zodat ik een volle kaart heb. Wat is jullie mening hierover? Wat zal leiden tot meer verkoop?
En twijfel ook voor één grote prijs of meerdere kleine prijsjes, want zoals je ziet met Staatsloterij wil men meerdere kleinere prijzen, maar dat gaat natuurlijk om hele grote bedragen ;-)
Het uitsluiten van winkeliers en familie kan je wel op papier zetten, maarja dat ga je helaas niet tegen?
Misschien ook een prijs voor winkeliers neerzetten als men verkoop haalt van xxx euro in een maand?