Ga naar inhoud

Jacy1001

Newbee
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  1. Wat een verhalen en helaas weer zo'n zelfde verhaal toe te voegen aan dit forum. Ook benaderd door allebedrijvenin... proefabonnement aangeboden. Opgezegd per email, dit was niet voldoende daarna opgezegd per brief (niet aangetekend) en toen facturen ontvangen. Na vele malen geprobeerd iemand te bereiken hierover, werdt ik na twee weken pas terug gebeld. De situatie uitgelegd en gezegd dat het abonnement stop gezet moet worden. Helaas kon dit niet meer, ik moest mijn afspraken nakomen en nu zit ik waarschijnlijk vast aan dezelfde verhalen die ik terug lees op dit forum. Nu krijg ik alleen nog maar betalingsherinneringen. Graag onderneem ik iets tegen dit soort bedrijven. Dit al gemeld bij fraudemeldpunt.nl maar zal waarschijnlijk niets uithalen Wat nu te doen? gewoon afwachten of rechtsbijstand al inschakelen? Ik lees dat al vele het gewoon afwachten maar er zijn ook gevallen van bedrijven die al veel hebben moeten betalen. iedere suggestie is welkom

Je kan ons ook vinden op LinkedIn:

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.