bas@bnwear.nl

Newbee
  • Aantal berichten

    5
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer
  • Geslacht
    Male
  • Adres
    Eikenlaan 80A, Dordrecht, 3319se, Nederland
  • Voornaam
    Bas
  • Achternaam
    de graaff
  • Bedrijfs- of organisatienaam
    Bnwear Beach& Bodywear
  • Websiteadres

Bedrijfsinfo

Visie op

  • Ik zoek mensen die
    nog geen !

bas@bnwear.nl's trofeeën

  1. Klopt waarom betalen... heb ik ook nog niet gedaan en doe ik waarschijnlijk ook niet.Kan denk ik beter dat geld besteden aan advertenties op internet om je seo te verbeteren .Maar al die soorten keurmerken sites zijn ook niet voor de lol begonnen op de www , ze willen wel natuurlijk ook wat verdienen op internet met dat grote aanbod aan webshops Myself included. [MOD-edit: je link mag in je signature, niet in je bericht svp] groet en goede zaken allen hl`rs
  2. Over thuiswinkel keurmerk het volgende, ik ben er mee bezig geweest en diverse contacten gehad met Qshops keurmerk.Zij vertellen je precies wat er in je voorwaarden moet staan en je private policy etc. best wel waarde vol. Nieuwe shops zijn het 1 kw gratis vermeld daarna 24,95 per maand , en wat het mooiste is bij hun je ten aller tijden opzeggen mog je er geen echte baat bij hebben. ik zelf heb deze ook nog niet omdat mijn voorwaarden hetzelfde is als zij adviseren. succes link:http://www.qshops.org/
  3. Ik denk nu zeker een goed plan, let op je kunt nu zeker wat afdingen op de huurprijzen van winkelpanden denk aan 10 -20 % maandhuur of 1 jaarcontract.Want gaat het niet zoals verwacht zit je niet aan jaren huur vast. Denk aan de economie als je nu in deze tijd je winkel draaiend kan houden met een goed en leuk concept dan als de economie weer lekker aantrekt dan stijgt je verkoopgrafiek waarschijnlijk naar boven. Ik ben net ook nl bezig om een winkel te starten ,staat momenteel op de weekmarkten en daar vergrijzen de klanten op het moment en een consument in de groep 20 -40 jaar komen niet meer daar .Zij komen wel naar de winkel met kinderen. jij ook succes
  4. Succes, met het vinden van de juiste keuze .Wat ik destijds ondervonden had in de keuze van een webwinkel was zo verschillend dat ik de bomen niet meer door het bos zag. Was naar beurs gegaan in utrecht voor webwinkeldagen daar. Aanbod in webdesign genoeg alleen de prijzen waren nogal divers . ik ben maar bij het oude gebleven met een update van de nieuwste versie makkelijjk en niet zo tijdrovend. succes in ieder geval bas
  5. Klant is koning ,dit is bij ons in ieder geval al jaren zo . En waarom ? Beste reclame denk ik is mond op mond reclame. iedereen onthoudt van welk bedrijf ze ooit iets gekregen hebben. En de klanten onthouden ook dat iets bij een bedrijf of winkel totaal fout is gegaan. Deze negatieve ervaring van een klant bij een winkel is op een verjaardag een gretig onderwerp daardoor komt deze winkel in die kring niet op een goed blaadje te staan. Daarom bij ons ""niet goed, natuurlijk uw geld terug" nu is dit bij ons wel noodzakelijk daar wij lingerie en badmode verkopen en de klant de gelegenheid geven om deze thuis op hun gemak te passen en daar ruim de tijd voor hebben. Wij zijn werkzaam op de Markt en internet, wat mij bij collega`s opvalt is dat ze de laatste jaren minder verkopen en dagen vaak slecht zijn qwa verkoop en dat ze nu geen geld meer teruggeven aan de klant. gevolg: klant die wat voor zijn of haar man heeft gekocht en dit niet kan terug geven. Komt in het vervolg nooit meer naar deze ondernemer..........................................verkoop wordt nog minder in de toekomst. succes allen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.