makkie van een opgave valt toch tegen. aangezien er veel aannames gedaan moeten worden. ik heb een goed beeld van de branche toch laten gesprekken, e-mails, etc. een wisselend beeld zien. De ene partij juicht het enorm toe en geeft aan dat het qua prijs waarschijnlijk altijd ngoedkoper uitkomt dan een duur W&S-bureau of uitzending/detachering, andere partij geeft aan dat er al zoveel vacaturebanken zijn en dat hier niet echt meer ruimte voor is c.q. behoefte aan is. Mijn idee (en dat is dan meer een gevoel) is dat met de juiste positionering deze vacaturebank als nichebank voor een hele specifieke beroepsgroep wel een grote kans van slagen heeft, mits, zoals gezegd, de postionering goed is. Daar komt dan de marketing/pr om de hoek kijken, teneinde traffic te genereren willen we dan ook iets extra's bieden in de vorm van columns, artikelen, nieuwsfeiten uit de branche van aansprekende personen. Ook willen we zowel vacatureaamnbieders als werkzoekenden bijzonder nauw betrekken bij de site mbv oa nieuwsbrieven . Ideeen hieriomtrent zijn nog erg primair maar waarschijnlijk wel essentieel voor slagen van de site.