Ga naar inhoud

G-man

Newbee
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  1. Hallo Alle, Ook wij hebben een vergelijkbaar probleem. In october een telefoon gehad, we zouden infor krijgen per post en de mogelijkheid om binnen 30 dagen af te melden. Helaas, nooit informatie ontvangen en dus hebben we niet kunnen afmelden. We hebben de factuur ontvangen en na diverse brieven en telefoontjes heeft de heer Dave Janssen me verteld dat ze de incasso gaan inschakelen. Wat moeten we doen? Ik voel me voor het blok gezet wat een K-bedrijf. Jurgen, laat me weten wat je advocaat er van denkt. Geert

Je kan ons ook vinden op LinkedIn:

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.