Jump to content

sanluca

Newbee
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

Personal info

  • You are:
    ondernemer in spe
  • How did you find us:
    zoekmachine

Register

  • What age group do you belong to?
    25-30
  • You are primarily interested in:
    ondernemen algemeen
  • Which other websites about entrepreneurship and / or innovation do you visit regularly?
    Geef hier svp een aa
  1. "Ik heb me in die tijd wel verdiept in dergelijke systemen en hoe zij werkten." met deze zin bedoel ik: Hoe de supervisors en andere werkgevers te werk gingen binnen de verschillende callcenters.
  2. Hallo, Om maar direct met de deur in huis te vallen.. ;) Ik zou graag meer willen weten over hoe ik een callcenter van begin tot eind op zou kunnen starten. Ik heb afgelopen dagen geprobeerd om een degelijke site met informatie hierover te vinden, maar dit is tot nu toe nog niet gelukt. Ook op higherlevel ben ik niet echt iets tegengekomen over hoe ik nou precies een callcenter moet gaan starten e.d. Wel weet ik, via posts, dat er wel degelijk mensen ervaring hierin hebben. Vandaar de vragen: Kan iemand mij van begin tot eind uitleggen hoe ik een callcenter moet gaan starten? Wat zijn de basisbenodigdheden? Zou ik klein moeten beginnen en hieruit iets groots proberen op te bouwen? Wat misschien ook handig is om te weten. Ik heb een vrij brede ervaring op callcenter gebied. Dit ligt rond een jaar outbound ervaring. (3 verschillende opdrachten) En nog een jaar inbound callcenter ervaring. Ik heb me in die tijd wel verdiept in dergelijke systemen en hoe zij werkten. Ik vind dat ik dit beter kan. Vandaar de keuze om wellicht zelf een te starten. Als iemand mij hier via de mail over zou willen informeren, dan zou ik dit ook zeer op prijs stellen.
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept