geertbart

Newbee
  • Aantal berichten

    2
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer in spe

geertbart's trofeeën

  1. Hallo allemaal, Bedankt voor jullie tips!! Het gaat hier om een wat lastigere situatie, maar met de reacties van: jose1964 & chielsen kan ik mijzelf in ieder geval verder inlezen. Ik zal zo snel mogelijk de facturen nakijken van de onderneming die failliet is gegaan. De betaling die gedaan is, was voor een order die geplaatst is bij de nieuwe onderneming dacht ik, maar ik moet het even goed uitzoeken. Dit zal ik aankomende week gaan doen en jullie vervolgens op de hoogte brengen wat ik daarbij ontdekt heb. Jullie horen van mij! In ieder geval heel erg bedankt voor jullie hulp! Ik heb hierdoor een goede 1ste indruk gekregen van forumsites (als deze) Een gelukkige dag nog allemaal!
  2. Ik heb de volgende vraag: Ik heb een display laten maken bij een bedrijf. Dit bedrijf heeft meerdere werkzaamheden voor ons uitgevoerd. Voor de eerste vorm van het bedrijf is 6 maanden geleden een faillisement aangevraagd en er is een nieuw bedrijf opgestart. (onder dezelfde naam, maar als dochtermaatschappij van een Engelse onderneming, dus andere rechtsvorm) Nu is er een nieuwe opdracht geplaats (daar wij tevreden waren) en die is uitgevoerd in de nieuwe ondernemingsvorm. We hebben echter de betaling van € 1.000 overgemaakt op het rekeningnummer van de oude onderneming. Nu geeft de curator aan dat het geld niet terug gestort kan worden (terwijl ik dat echt heel vervelend vind), omdat we als bedrijf ook al een oud relatie van het failliette bedrijf waren. Zoals het er nu uitziet (na bijna 6 maanden te zitten wachten op de curator), krijgen we helemaal geen geld terug van de curator. Wie kan mij vertellen of (en hoe) ik mijn geld alsnog kan terugkrijgen? Alvast bedankt! Gr Geert-Bart
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.