hollanddelta

Newbee
  • Aantal berichten

    4
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer

hollanddelta's trofeeën

  1. Natuurlijk zijn er allemaal juridische wegen, maar in de regel duren die heel lang en is de huidige jurisprudentie zo dat de rechter meestal een uitspraak doet die op sam-sam neer komt. Wellicht is het het waard om het op een andere manier te benaderen. Kennelijk voert dit heerschap een zogenaamde ´Zwarte Propaganda/campagne´ op jullie, aangezien je zegt dat hij jullie zwart maakt in de buurt. Iemand die dat doet heeft ten alle tijde zelf iets op zijn kerfstok t.a.v. datgene dat hij/zij bekritiseerd. Zaak is dat wanneer het jullie ter ore komt, direct de ware gegevens te geven en de bron bloot te stellen aan degene die het je verteld. Verder zal dit heerschap meerdere ononthulde dingen op zijn kerfstok hebben. Ik adviseer jullie om met hem in gesprek te gaan. Hem niet te beschuldigen of verkeerd te maken, maar hem te laten vertellen waarom het OK is dat hij dat doet. Deze vraag moet hem steeds gevraagd worden( en beantwoord worden) tot hij omhoog komt naar interesse voor jullie probleem waarbij er dan daadwerkelijke communicatie kan plaats vinden. Communicatie zal nl. de weg openen naar de oplossing. Het is lastig om het uit te leggen via geschrift, maar ik hoop dat je er iets aan hebt. Zie ook http://www.gidsvoorzelfvertrouwen.nl/Winkel/tabid/54/List/1/ProductID/41/Default.aspx
  2. Ik heb de klant meerdere malen geprobeerd te bellen, maar hij verschuilt zich steeds achter vergaderingen en pas na 4 a 5 keer bellen, krijg ik een mailtje met daar de woorden dat er schade is geleden, maar vervolgens wordt er, ondanks meerdere malen een verzoek, hoeveel en wat precies de schade is aan te geven en verder wordt er wel gedreigd met verdere stappen, maar ook daar wordt geen duidelijkheid over gegeven, wat dat is en wat dat inhoudt. Eigenlijk raakt mijn geduld op met dit spelletje en denk ik dat ik de naam van het bedrijf maar ga publiceren ergens op het internet. Het is gewoon niet OK om zoveel geld achter te houden en te gebruiken als emotionele druk. Let wel, we hebben het hier wel over een multinational en niet over ´Jan de Wit´ op de hoek. De Financieel Directeur is gewoon in loondienst aldaar en probeert denk ik gewoon zijn kosten lager te maken. Ook is het zo dat er al incassomoelijkheden waren voor het incident.
  3. Dank voor jullie antwoorden. Er staat meer dan 3000 euro open. Dat staat natuurlijk niet in verhouding tot een telefoon.
  4. Hallo, Dit is mijn eerste bericht op dit forum. Ik heb zelf al op internet naar het antwoord gezocht, maar ik kan niets vinden. Ik heb de vervelende situatie dat een schoonmaker van ons bij een opdrachtgever mobiele telefoons heeft gestolen. Inmiddels zijn ze allemaal, behalve eentje terug gebracht. Uiteraard heeft de opdrachtgever per onmiddelijk de samenwerkin op gezegd en dat is begrijpelijk. Echter blijft hij nu achter met betaling en dreigt met aangifte als ik niet compenseer op de facturen. Heeft iemand hier eerder mee te maken gehad en weet iemand de wetgeving hieromtrent? M.a.w. kan een opdrachtgever zichzelf uitsluiten van betaling wegens diefstal door personeel? Alvast bedankt
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.