Ga naar inhoud

Shaboot

Newbee
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  1. Shaboot startte met het volgen van Slechte kwaliteit levering
  2. Ik heb daar niet bewust zo lang mee gewacht, maar aangezien de vlekken niet goed op de foto zichtbaar waren, heb ik wel tig foto's moeten maken. Uiteindelijk heb ik een fotograaf in de hand moeten nemen om de foto's te maken. Daar gaat allemaal tijd in zitten en ook een fotograaf heeft zo zijn eigen drukke programma. Helaas heeft dat zo lang moeten duren, maar dat was niet omdat ik uit mijn neus heb zitten eten.
  3. Ik heb een bestelling exclusieve laarzen uit Italie binnen gekregen waarvan er 8 paar vreemde vlekken op het leer hadden. Ik heb dit 11 dagen na ontvangst bij de leverancier gemeld, aangezien ik die vlekken niet direct zag. Op dat moment vroeg hij mij foto's op te sturen, welke ik hem een aantal weken later pas kon mailen. Nu trekt hij zich terug van alle verantwoordelijkheid en claimt hij zelfs dat hij zeer goede kwaliteit laarzen afgeleverd heeft en niet verantwoordelijk is voor wat de afnemer met de laarzen doet. Maw nu beschuldigt hij mij van het besmeuren van de producten. Hij weet dat ik pas begonnen ben en het interesseert hem totaal niet dat ik nu al met een verliespost zit van E 1500,00. Heeft iemand ervaring met een soort gelijk geval? Wat zijn mijn rechten en waar kan ik er evt. mee?

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.